La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Saturday, 10 January 2015 | 18:43 | 0 sweethearts

Assalamualaikum

It's Sunday.

Now I'm back in segamat. Cuti dah habis.

But why do I feel like this?

Tetiba aku rasa jahat. Rasa cam semua ibadah aku tak sempurna. Rasa bersalah sangat sebab buat jahat. Bad zakiah, bad. :/ Rasa macam orang bodoh sebab tak buat hw lagi. Tengok soalan terus rasa sedih, what is this? Why do I feel like I couldn't answer this ques?

Pastu gelabah nak habiskan semua topik. Sebab takut takleh paham. Nanti quiz, test, final nak jawab camne?

I even ask Naby for exo's songs but I couldn't hear them. Because it reminds me of exo showtime, that time when Kris and luhan were still there. Those sweet memories. That time masa dorang lari-lari dekat laut tu, masa dorang bercuti gi namsan tower, dah lah miracle in december tu sedih benor melodinya. Srs aku tak sanggup nak dengar. Lagi-lagi time mood swing ni. Haih.

Tetiba rasa cam tak gembira balik sini. Rasa macam.....macam orang yang tak berguna. Rasa semak rasa nak je habis sem ni cecepat.

Mental breakdown sangat tiba-tiba ni pahal weh. Rasa nak nangis sangat......... :''(

Ergh.

Aku rasa aku homesick balik do. :'<




0 Comments:

Post a Comment