La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Monday, 13 October 2014 | 19:04 | 0 sweethearts
Assalamualaikum

"It was lethal."

Ssup nigga?


/yawn/

Erghhh so sleepy right now. --" tak habis buat latihan math lagi ni dah ngantuk-ngantuk kan aip biasa dia ni..

So yeah, I'm counting the days. Empat hari lagi hoiii lambatnya masa berjalannnn aku dah rindu rumah ni. Tiga bulan tau balik. Tsk /lap air mata/ ╥﹏╥

Dan dalam tiga bulan ni sembilan ekor anak kucing aku lahir dengan bergayanya. Aloo. Tasyabarnyeee kakak nak balik.. :')

Semalam habis paper account, terus aku keluar. Dah tak pikir mende dah. Ya Allah, serabut weh. Sofp, sopl dengan bank recon aku tak imbang kot. Kalau beza satu dua namploh takpe lagi ni sampai beratus ribu beza dia. Siap per bank aku dapat positif, per book aku negatif. Sadis. Padahal time revision elok je uhuk uhuk wae? ><

Jadi, escapism.

Okay takde lah escapism sangat. Pergi os beli treats untuk bebudak kecik tu dengan makan sushi je. Kite ingat nak tengok movie tapi takde yang best. Takde mood nak tengok Dracula Untold pun, orang nak tengok kartun hiks :3 so for the pes time in my life, I spent only 2 hours in the mall yayerzzzz~ /joget joget/ pencapaian yang terbaru untuk cik zakiah muehehehe.



    ................................................

Pretty animals :*


Now idk what to bebel about.

Macam nak buat random ques tapi......

I'm still sleepy.

Sekarang cuma tau baring atas katil sambil goyang kaki.

Al Fatihah untuk Zakiah yang malas study.

Nanti time exam baru nak meroyan sebab lupa formula.

Ergh.

Bila nak habis sem ni woi?


Adieu :*

An antisocial birthday gal with her antisocial fwend :p



0 Comments:

Post a Comment