La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Saturday, 9 August 2014 | 07:55 | 0 sweethearts
Assalamualaikum

"This is the part when I say I don't want ya,"

Comel :)


One words. Darn.

Hancur musnah segala impian ku tskkk TT jawab soalan test tadi macam harrey wuuuwuuu cane nak dapat four flat kalau ceni zakiah camneee??

Tbh, I didn't really expect the ques would be that tough hehe. Salah aku sebab optimis sangat, no? Sebab masa kuiz haritu aku pikir susah gila namati padahal takde lah susah sangat. Sekali amekau dia punya testtt pfttttttt!!! Test habis pukul 12, and aku masih garu-garu kepala buat ledger kat soalan ketiga. Tiga out of lapan! /slaps myself/

Ouhh ye, patut lah Fina warning awal-awal semalam. Dia cakap kalau akaun selalu masa takkan cukup, eventho dua jam setengah sekalipun. Oh paham dah kenape... :'>

Takpe lah zak, doa bebanyak. Tawakkal je.. At least ko tak tinggal kosong kertas jawapan tu walaupun kau main tembak last minit tehehee pernah ke kau nampak orang jawab soalan akaun main tembak je haa power lettuw heeeee bakal akauntan berjaya sangat ni heheh :'D

So lepasni kena berlatih buat journal dengan ledger dengan trial balance within few minutes dah. Aigoo.. I really wish my dedi is right here ><" At least kalau aku malas nanti abah paksa aku buat jugak. Macam kat add math duluuu.. Sebab tu saye terer add math. Lulz.

Semua lelaki sama je. Tak guna.

Jangan sampai aku cakap lelaki ni semuanya sama.

Antara ayat yang boleh buat para lelaki kat luar sana naik menyampah pastu rasa tak adil pastu rasa sakit hati kat manusia yang bergelar perempuan. Takpe, aku pun rase sakit hati gak. Walaupun biasanya aku gelak bila baca statement ceni. Hehe.

Srs talk, I'm not so into these type of girls. Ea? Mesti korang pikir, "eleh  zakiah ni kerja nak backup laki jeee kang dia kecewa karang dia pun buat status centu jugak.." khonnnn? /angkat-angkat kening/

Hello gurlzzzz~ Imma gegirl too~

Kalau laki tu dah kecewakan kite, pastu laki yang lain yang janji memanis pun kecewakan kite jugak, heh, mestilah kite akan anggap laki ni same je kan? Semua laki sama!

Tak.

Aku tipu.

Ea buduhnyeee kau nak pikir camtuuuuu... -,-

Katakan lah mamat tu dah kecewakan ko, yang tak guna, yang jahat lagi dibenci, mamat tu sorang je. Tak payah nak assume semua orang sama. Tak semua laki camtu. Bapak kau yang dah bela kau, yang keje nak bagi kau cukup makan pun tak guna la? Jahat, camtu? Habistu Nabi Muhammad tu lelaki jugak... Tadi kau kata semua laki sama.

Dan, bakal suami kau pun tak guna la? Foine foine you may didn't even have any namjja chingu right now but still, who knows yr future husbeng is not like 'them'? Pastu kau tuduh semua orang camtu.

"Tapi ramai je laki cakap camtu bila kecewa." Eh eh pegi lantak lah dia sana yang kau nak sibuk tiru perangai orang cenggitu dah kenape? Biar orang pandang kita baik daripada orang pandang kita jahat.

Oh tau pun marah bila lelaki cakap semua perempuan same. Marah kan? Rase tak adil sangat kenapa dorang nak judge kite macamtu. But did we realized we did the same thing too?

Aku tak tuju sesape act eventho benda ni tetiba naik kat twitter bebudak batch aku, aku tuju random. Sebab memang mostly orang aku jumpa macam tu. Kecewa sikit, mula lah "semua pompuan same!", "Semua laki same!", haaa pasni ape pulak? Semua pondan semua gay? Lesbian pengkid taknak cakap sekali ke? /smirk/ :\

Dude, aku pun pernah kecewa. Pernah nangis depan laki lagi heartbroken sangat kan hahaha idk why I did that aghh malunyeee ai rase macam nak kambus muka dalam tanah pun hado /tutup muka/ tapi teruk-teruk aku kecewa pun aku tak pernah buat dumb statement macam tu. 

Because I got my dad, my brothers yang aku selalu panggil gemok-dan-tak-guna-secara-gurauan hehehe but I treasure them so much. Aku tak pernah nak samakan dorang dengan mana-mana lelaki yang dah kecewakan aku.

Dah tu, daripada kau bersedih patah hati pankreas buah pinggang, buat status cover kesedihan segala, cakap je la straight to the point. "Dear X, ko memang tak guna." Senang. Spesifik kan... Sebut nama lagi baguih. Habis cerita. Buat je dia terase, sape suruh sakitkan hati kite. Kannnn? Hiks. ;)

Yah, aku paham.. Dah sedih sangat kan.. Tapi tu la... Jangan la buat statement camtu... Tak adil... Tak adil untuk lelaki yang masih baik kat luar sana... Doa je bebanyak... Allah ada. Allah kan adil.. (:



Pastu tetibe lelaki yang kite kutuk-kutuk tu jodoh kite cane haaayokkk D:

Anyway, I just started watch I Hear Your Voice drama lol old deurama pathetic zakiah like always :3 besttt! Lawak. And lee jongsuk hensemmmm! Aaaa! >_< Zak pls jadi setia pls. Hihi.

Tapi yang ini lagi hengsem :3


Till then, anniyong everyone~


0 Comments:

Post a Comment