La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Wednesday, 6 August 2014 | 05:44 | 0 sweethearts
Assalamualaikum

"But I wonder where were you when I was at my worst,"

Addiction.

Maroon 5 never fails to impress me :* beautiful song, meaningful lyric, catchy melody and I can't stop replaying it in my music player again and again and againnnn /dancing/

Soooooo, I scrolled my timeline and I found this :



Yeahhhh girl you know me well bhahaha! Short girl loves to hug taller boy, true much. Why because when your manja plus ngengade feeling datang and you'll love to sembamkan muka dekat dada husbeng you and cuddle cuddle togetha because you guys are so much in love ngahaha ayat aku.... Imaginasi tinggi okay :D

Pastu nanti kalau tetiba ko rasa tak puas hati dengan encik suami, ko boleh hantukkan kepala kat dada dia pulak biar padan muka dia yay! XD

Lagiiiii........ Bila jenjalan dating, nanti nampak comel je lakinya tinggi bini dia pendek pastu suami dia pegang tangan isteri dia macam pegang tangan budak kecik awh so cuteeeee :b (srs aku tengah bayangkan macam kak yuyu ngan onejet perghh perghh omey angat)

Ini Kak yuyu dengan onejet. Kak yuyu tengah pregnant. Aloo :> 


Yang ketiga, hahah tetiba yang ketiga. :B okay yang ni macam pervert but lol who cares my blog kan so suka hati ai la muehehe >< yang ni najjah cakap. Salah najjah. Aku masih teringat sampai sekarang -,-" bila incik hubby peluk kita, nanti kita hilang dari pandangan mata semorang. Ececece macam magis sangat pulak. Hilang, maksudnya kalau incik hubby tu lagi tinggi lagi besar dari engko so bila dia peluk engko mesti lah ko dah tenggelam dalam pelukan dia kan? Haaaa pervert namati aku malam ni hohhh..

Lagi-lagi bila ko ade anak kecik, amboi, boleh main nyorok-nyorok dengan anak ko macam "taraaaa~ mama dah hilang cuba cari mama kat mana~~" padahal ko cuma menyorok belakang laki ko ahak ahak ;p

Ini taleeb mizad. Penyanyi nasyid under HR. Isteghi dia, kak jun senior aku kat Uitm segamat. Fresh graduate degree in accountancy. Wuuuu~

Agh sweet gilos TT


Emmmm, aaaaa lupa pulak lagi satu yang terpaling penting. Well, aku kan takut ulat jadi..... My suami boleh jadi my knight in the shining armor untuk I hiks :> nampak ulat pastu I ken lari lari ke belakang encik hubby acting macam takut ekekekeke ngade-ngade sangat kan? Padan muka laki aku nanti muahaha :P

Pastu kalau nak main piggyback pun seghonok. Tapi macam gayat... ~,~ sebab dia tinggi. Nanti dia dukung kite, kite pulak takut nak turun ke lantai. Pft.

So, ni kira antara sebab kenapa most short girls love taller boy laa. Walaupun pada hakikatnya most reason tu memang menjurus ke arah kebahagiaan aku sorang je bukannya encik suami but well, laki aku, sukati aku lah nak buat ape. Leulzzzzzzzz :3

Maka, take note wahai bakal suami. Mihmih :))))) /evil smile/

Imma pyeongtaer tonight. Sorry much.

Adios amigos :*


0 Comments:

Post a Comment