La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Saturday, 7 June 2014 | 07:12 | 0 sweethearts

Assalamualaikum

"I should be wiser and realized what I've got,"

Betul lah tu. Manusia memang jarang bersyukur. Dah dapat itu, nak lagi banyak. Mintak yang lain pulak. Pastu nanti dah dapat yang lain, pastu banyak komplen. Masya Allah. Banyak sangat songeh nya. Bertaubat lah wahai zakiah tskkk TT

Aku rindu intesaber. Pftttt :'(

Tadi petang, tak kira hujan renyai, sanggup otp dengan awi. Huhu. Awi ah start call dulu, bukan salah ai tauuu hee ;) dia membebel pasal lappy dia hang. Haha lawak awi ni. Dari dulu sampai sekarang tak beghubah. Dia mesti nak bagitau aku jugak. Eventho aku tak boleh buat pape nak tolong dia. Sweet lettuw kan? :b

Dekat setengah jam call, at the end baru aku cakap aku rindu dia. Ngahahaha tu pun tak sengaja tau cakap. Aku kan, jarang nak confess feeling kat orang. Certain ppls yang aku rapat je. Cam takwababes ke, family ke, kalau tak.... Rela tau pendam dalam hati lelama. Walaupun kalau boleh nak je jerit kat orang tu yang kita rindu dia. Pemalu okay. Ihik ^^

Pastu awi cam jerit-jerit kat sana. Siap dia cakap "akhirnya kiah kau ngaku jugak kan.." Amboi seghonok kak. Suka lahtu kenakan aku. Sekali ni je tau. Haaaa, baik bersyukur ke hadrat Ilahi cecepat. Pasni aku tak rasa nak ngaku lagi. Heeeeee. XD

Oh ha, kepada yang tak tau tu, awi tu wawa tau. Jangan nak pikir mamat gatai mana yang aku siap nak confess feeling segala ni. Aku cucuk mata ko pakai garfu karang. :/

Garang kan? Lewls.

Abang fasi ramai do hensem-hensem. Senyum melting je. Tapiiiiiiii tu la aku kan takde jiwa ;D heheh

Bye, assalamualaikum.

P/s : I can speak whatever language that I want. Can't handle it? Godai. Khojo! Khojo tu berhambus yeeee.. :/



0 Comments:

Post a Comment