La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Sunday, 11 May 2014 | 07:34 | 0 sweethearts
Assalamualaikum 

"why do i keep thinking abt you,"




aku bw belog bebudak yang pernah pergi iv ipg. pastu sendiri tension tak memasal. haha. yah, ada orang yang cakap interviewers tu punya lah bagi soalan pasal PPSMI, PIPP segala kejadah, dengan soalan aspirasi inspirasi nya, ya Allah, aku ni dah lah opsyen english kan. boleh mati kutu karang on the spot. pastu, bw lagi, jumpa pulak yang kena interview soalan peribadi je. JE. heollllll daeeeebak! /thumbs up/ apak seronok gila.. uhuk. main goreng-goreng je nanti. 

pastu bw blog bebudak ex uitm pulak. macam best.... macam.... until at an entry, the blogger told abt the ghost that he found in le' campus. pfttt -___- pembunuh semangat k pembunuh semangat mamat ni. ergh.

japgi nak sambung research balik. haih~ cepat lah habis iv ni... dah penat nak ingat semua benda. --"

oh btw, good luck aida iv esok. huhu. nanti story-story okay ape jadi nanti. cuak ni. :<




really jungkook? :'D


bye, assalamualaikum.



0 Comments:

Post a Comment