La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Thursday, 1 May 2014 | 00:19 | 0 sweethearts
Assalamualaikum
dan salam 1 Rejab saudara saudari sekalian~ :D 
well, macam biasa, aku mesti terlepas 1 rejab ni haih kau paham je la apa maksud aku kan? /wink/ hehehe.






so actually, sejak aku habis sekolah ni aku ada amnesia pasal hari dengan tarikh. ye lah, dah kau manjang duduk rumah, hari-hari jadi hari cuti untuk kau. kan? so pagi tadi, masa mak aku siap-siap tunggu drebar dia, (umm yah, my mom had to go somewhereeeee for meeting until five days i guess :<) pastu adik bangla aku tu keluar dengan rileknye sambil pakai shorts ngan t-shirt. pastu aku macam :

 "hoi ko bila nak bersiap? nanti ko kelam kabut carik barang sekolah." 

adik aku like "rilek laa hari ni kan hari khamis..." /muka carik pasal/ 

aku : "hari khamis ko sekolah kan bangla?" 

zahin : "hari pekerja nak sekolah buat peee..." 

pastu aku terdiam. eh haah, aku lupa hari ni 1 Mei. amboi kemain ingat 1 Rejab tapi tak ingat 1 Mei. ekekeke bagus kan aku? macehhh >.<

pastu adik aku buat lawak cekodok kengkonon petang ni dia ada kelas tambahan kat sekolah agama. bila aku suruh dia siap-siap, mengekek dia gelakkan aku. ceh. aku sorok henpon kau kang tau laa.. 

srsly aku tau dorang mesti pelik kenapa blogskin aku kaler ni kan hiks ;) dah lah peminat setia pink tetiba kelabu kan? seratuih lapan puluih daghjah tukar. ala, bukan permanently pun benda ni. satgi kalau aku jumpa yang comel lagi aku tukar laa ye yana? hihi. 

and satgi bila aku rajin jugak... 

ehehehe.

idk why but jongkook's abs is attracting me lolololol :P tak, jangan pikir bebukan pls. i mean, dia macam dapat lindungi aku dari segala anasir-anasir mahupun penjenayah yang jahat di luar sana. pft. benci lah bila cakap pasal sixpacks ni. ai m seduced wuuu .__.

ni pun salah satu maksud 'melindungi' tu ekekeke :3




mohon zakiah kekal setia pls  TT

okay, nak sambung dl drama bebanyak. buat stok kat U nanti wihihi ><
annyeong, babai, adieu love :*




0 Comments:

Post a Comment