La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Monday, 19 May 2014 | 00:54 | 0 sweethearts
Assalamualaikum :)

Alhamdulillah, problem solved. hee, perasan kan lama jugak aku tak update entri. siap tetibe blog aku jadi private pulak malam tadi. sampai kawan aku ingat aku sengaja privatekan blog tak nak bagi sesape baca dah. alooo :'> bukan gitu sayang. due on malware infection (aiceh infection katenye :p), blog aku tak boleh bukak pakai lappy ni sejak beberapa hari lalu. peh. gelabah guwa sebab tak boleh bukak. pakai handphone boleh, lappy? besar sungguh dugaan-Mu ya Allah... tsk :'( 

pastu tadi aku godek-godek google. pastu terjumpa cara nak betulkan balik, aku try and tadaaaa~ you guys can read my blog ea ea? hahahahahahaha rasa kagum pulak dengan diri sendiri. lewls :p 

penat tau baru balik esdiyem tadi. /lap lap peluh/ tapi seronok angat dapat jumpa cikgu-cikgu lama, makcik kantin, dengan adik-adik junior ku sayangggg (puih) hehehehe. pastu saja kasi gempak, naik motor pakai jubah kain kembang-kembang semangkuk dengan shawl corak orang afrika. gituwww. watlek je atas motor tak terbang-terbang langsung kainnya. setailista sangat kan. hengko mampu? haaaaa. 

well, comel hape pakai jubah. benci tau dengan diri sendiri masa tu. ihik ^^v

oh, aku tak sangka mpm masuk form 6 sekali reramai satu geng. nak nangis terharu tengok dorang tadi. tak tau lah nape nak terharu sangat -_- tapi, aku buat dono je dengan dorang memula. sinclair panggil ye ye ow je aku lambai sikit je. sombong sangat zakiah ni hmmp :/ takde lah, makwe dia dah lah satu sekolah situ, karang nampak kang naya je tauuu. kite tak suka lah gaduh-gaduh rebut pakwe orang ni. kite bukan budak kecik lagi. dedulu masa form 3 boleh lah. >_< 

nizam too, sorry sebab tak pandang kau pun tadi. annoying tak kat aku? dah masuk asrama, classmate sendiri pandang pun tak hingin.. aloo, bukan sengaja tau. malu okay malu? /facepalm/ bila dah lama tak jumpa ni, kawan sendiri yang buat lepak sesama tolong belikan air kotak kat koperasi dulu-dulu pun jadi awkward bila jumpa. terutama lelaki. sedih. 

sebab tu kalau aku jumpa kawan lama yang lelaki, aku buat tak pandang je sekarang. bukan benci tapi malu. heeeeeee /tutup muka/

pastu lepak jap rumah aida, exchange deurama antara kitorang. berfaedah betul aktiviti kami hari ini. :B

naby, pikah, puteri zakiah yang cantik, aida. :3

jangan pusing, nanti kau nyesal suka aku. :b




tipu je hehehe

motif? -o0-
sekian.,

bye, assalamualaikum :)

p/s : aku memang annoying kat certain ppls. kalau kau sabar, kau power. ;)


0 Comments:

Post a Comment