La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Monday, 26 May 2014 | 09:39 | 0 sweethearts
Assalamualaikum 


together shall we? :3



hi thereeeeeee :) watchin' Death Note at this hour is soooooo refreshing walaupun pada hakikatnya mata aku dah berair tahan ngantuk. pffttt -.- but i just can't leggo my eyes from watching the cool ohsem namjja in le world, L. agh boleh jatuh kerusi guwa tengok L ni tahu? /faint/

too cute in his way. tiap masa makan candies, tidur pun hisap jari. aloo. homelnyewww awok! nak nak bila dia buat gaya duduk mencangkung atas sofa tuuuu dengan mata dia tuuuu dengan kulit pucat tuuu dengan hidung mancung bibir comel tuuuu ya Allah, nangis tengok betapa kiutnye dia. TT see? sejak bila zakiah zaki pandai examine orang head to toe ni aiyooo D:

alah susah lah ceni, soo hyun aku nak letak mana? emmm. :p

ye ye aku tau citer ni cite lama pastu nak batak sekarang kau apedehal kan? haaa, aku pernah je tengok citer ni doludolu. time muda-muda lagi, main taram je tengok pastu at the end tak paham pape sampai sekarang. uhuh kesian. so, bila dah besau sikit ni tengok lagi sekali baru dapat appreciate kekacakan Kira dengan L. nyampah tau perangai camni. 


that way of holding a phone. :D


tengah duduk pun saiko kan? :B


kalau cakap pasal mimpi, aku rasa baik jangan tanya kat aku. sebab most likely, lapan puluh peghatus mimpi guwa adalah tidak logik. merepek meraban melalut tahap giga. srsly. boleh kecewa tau dengar mimpi aku ni. and aku sangat jeles dengan orang yang boleh mimpi benda logik macam heol daebak gilaaaa lagi lagi kengkadang mimpi kita tu macam bagi petanda. eventho we're not suppose to believe it hundred percent, yah, semua kuasa Allah Maha Besar kan? tapi daebak jugak. /applause/

ke kau nak mimpi besh macam haku? muahahaha. lemme share a story. :) once, aku pernah mimpi baaaaanyak haiwan dalam kurungan sangkar. lol animal lover sangat yang siap boleh terbawak-bawak dalam mimpi kan. pastu ada satu sangkar tu, zirafah tak silap. dia mintak tolong aku lepaskan dia. pastu dengan sedihnya dia cakap dia tu sebenarnya ayam. and aku percaya. pfttttttttttttt! 

nampak tak nampak tak. tak logik woiii. /facepalm/ 

and right now, i'm having continuos dreams. bad. pft again. rasa macam nak gaduh dengan diri sendiri pulak wuuuu TT kenapa aku mesti mimpi benda yang aku nak lupa? wae? WAE? 

foine i iz always tell moi friendsss that i want to marry my family's choize. pilihan parents. saja. nak lari dari topik kahwin kan kan. wehehehe >< pastu pilihan parents ni cam selamat dunya akhirat sikit. alah, macam dena bahrin.... sweet gituuuu. hiks. ;>

pastu pastu aku mimpi kakak irsyad kahwin. amboi.... meriahnya hoi tak boleh nak cakap lah. siap tetiba #TeamGenesis turun mengimarahkan mejelis kan. padahal dorang tak kenal ponggs sapa irsyad tu. bukannye icad genesis, irsyad skpp kan so memang tak mungkin dorang kenal lah. tengah seseronok tu, aku nampak wani, teha, anddddd tak hengat sape tengah buat bunga telur. buat ke? lantak situ lah. pastu ade daniel gubah hantaran. tung ah kretip khon? aku tengok tu bodo-bodo je aku tanya untuk sape, padahal kakak irsyad dah selamat kahwin dah kan. tebiat bebudak ni. haaaa. tapi sempat tanya dorang tauuu. sempattttt...

Aku : sape punya hantaran ni?

Dan : lah... kau punya la. kau kan kawen esok.. /gelak/

ah sudahhhhh... semorang gelak tengok aku tak tau pape. guwa pegi tanya mak guwa. pastu dengan lepak nye mak guwa cakap, "ohhh ni pilihan ma abah ni. saja tak nak bagitau kakak." rahsia sangat lah ni kan. bila aku tanya sape, mak aku cakap, "bagus budaknya ni... najib jimin.. kenal kan?" 

















AHAHAHAHAHAHAHAHAHA!





epic kan tiap kali mimpi dengar nama je. hoh. /facepalm again/

i take back my words. 

kakak tak nak lah kahwin pilihan ma abah dah. --

anniyong.

kalau time selsema acaner? 


p/s wahai cik zakiah, boleh tak mimpi benda logik sikit lenkali? -.- 


0 Comments:

Post a Comment