La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Monday, 3 March 2014 | 05:19 | 0 sweethearts
Assalamualaikum 

"i'll tell you a real secret,,"



pergi seri iskandar memang penat. haih~ sampai mata jadi separuh, sebab ngantuk sangat. tapi gagahkan jugak diri sebab nak temankan mak aku. yep. my dedi was too bizi with his class. so memang ai sorang je lah yang kena ikut ma. abang pulak naik motor merempit, tinggalah kami para perempuan untuk bawak segala jadah barang dia naik kereta. kejam sangat k. -__-

and eventho tak dapat pergi manjung, ihik sebab ada aeon kan kan, tak dapat cause' mommy was afraid and the route is so far away, tapi dapat pergi tesco pun jadi lah........... desperate betul ayat tadi tu. haha :p act, i don't really care bcause abang dah cakap ada pesta buku nearby so i was like aghhh nak pergi book fair! *hentak kaki* here comes the bookworm's side of zakiah zaki~ :D



seriously, tahap ke-excited-an aku kat book fair ni memang melampaui batasan. ihihi. bayangkan aku masuk booth tu ngan muka bercahaya siap sengih-sengih lagi. macam orang dapat cincin berlian tau. seronok sangat jenjalan kat tempat yang penuh dengan buku ni. macam kau kat wonderland. perasaan teruja sesangat. tak percaya meh kau ikut aku pergi mph pastu nanti kau tau lah perangai aku. mihmihmih :p 

lately memang suka beli buku motivasi pasal cinta. entah. nak kuatkan pegangan bahawa cinta sebelum nikah tu tak baguih kot. kot laa kan? tapi beli novel cinta gak. cehh~

kau tengok, tetibe ada novel cinta di sebalik buku motivasi cinta aku. neraka apa semua ini?


right now, mak aku takde kat rumah. kursus kat bangsar sampai khamis. it's just, i used to be like this tapi masa tu belum masuk asrama. ada kakcik, ada adik, ada lah gak kawan nak buat tarik rambut. and after that pun, time aku kat asrama, mak aku kursus ke dak ke, bukannya aku tau sangat. dah memang duk jauh dari rumah kan. tapi sekarang ni, seriously tak suka tau ma pergi kursus berhari-hari ni. sebab nanti aku sorang-sorang. adik tuisyen, abah sibuk kerja, aku duk menganga depan laptop. so sad u_u. 

seriously, rasa kosong. incomplete. putus semangat sangat k. oup, cinta sejati ni tau. hihi >< babai ma. kerja leklok yeee. jangan tak rindu kakak. hewhew :3

yep i love youuu mommy! :*



btw, snsd's comeback song Mr Mr is just tooo ohsem. eventho at first aku tak dapat nak digest sangat lagu tu, haha funny me lol xD, tapi dah dua tiga kali dengar, seriously catchy angat! hiks >_< sayang okay ngan snsd unnie semua. lagu semua sedap, tarian semua bagus. yes tak rugi jadi sone selama ni. :D 

and the good things are, they haven't change much. i mean, takde lah seksi nak mati macam certain grup idol yang lain. kemain. seksi lebih, lagu tak pemesss pun. cis. :/

Mr Mr mv


pretty as always, i really really can't wait for their dance ver. aghh! xD
normal girls problem. too bad i'm an abnormal one. hee ;)
idc if you don't like to selfie or whatever. selfie is the part of my life. :p

bye, assalamualaikum 


0 Comments:

Post a Comment