La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Sunday, 2 February 2014 | 07:03 | 0 sweethearts
Assalamualaikum

"you break my heart just to watch it bleed.."

cause i don't wanna fall anymore. don't wanna hurt anymore. sorry.


kau pernah dengar tak orang jatuh cinta ngan penulisan kau?

serious aku tak tau apa masalah aku tapi yang penting aku ni sekarang all day long, aku akan stalk blog eijat. eceh eijatt katekooo.. memang dia kenal kau pun zakiah. haa. pastu gelak sensorang, pastu dah rasa tergedik macam nak fall in love pulak kat dia. arghh. cinta alam maya sungguh. tapi serious talk, blog dia best weh. best nak mengangis. TT ni dah nangis ni. huahaha. tak lawak zakiah. haaa.. 

plus, dia sangat kachak + sweet. aku suka bila dia cerita pasal ibu dia. best weh. maybe sebab dia rapat kot ngan ibu dia. kekonon sama lah kan. ihiks ^^ sep sikit yee. pastu dia nampak macam macam sempoi gilaaa.. tak tau lah betul ke tak kan. tapi maybe. eeei jatuh cinta kang padan muka. kalau korang teringin nak baca blog dia, klik Eijat Abdullah. 100% aku geren kau orang boleh gelak golek-golek baca blog dia. kalau tak gelak tu bukan salah aku k. salah korang takde sense of humour. kbai.

haa. seronok betul jadi promoter ni. -.-"

lepastu petang tadi tengok rm. episod berapa entah tapi ada snsd lah. yeah, kalau dah sone tu sone jugak kan? gituuu. dorang cantik gila weh. plastik ke tak ke hade haku kesah? kau kutuk cuba kau menari paparazzi macam dorang. ada rasa mampu tak? haaa nampak? nampak? dah memang dah nak transform jadi kpopers sejati ni. hehe. btw, macam selalu, episod tu episod ulangan. ye ye hidup aku ni menyedihkan. asyik-asyik tengok ulangan je. tapi selalu tak tinggal latest episode pada masa yang sama. acane tu?

dengki betul tengok orang lawa-lawa ni tau. ;-;


yea, terima kasih kepada encik mak abah yang pasang encik wifi kat rumah. iehaaaaa xD

yang bestnya, mak aku pun layan cerita tu tauuu. siap dia bantai gelak over tak ingat dunia lagi. okay ayat aku memang derhaka. betul. comel betul beliau gelak sebegitu. tau tak memang sejak aku duduk rumah ni dekat dua bulan, aku bawak pengaruh paling buruk kat mak aku. aku ajak dia tengok rm, tengok drama korea tu tak perlu kot sebab dia memang tengok daripada dulu. lagi, cakap pakai bahasa rempit, nyanyi lagu pelik-pelik kat dapur, gosip mak jemah, ahahaha semua benda. teruk nau. ;p

tambah-tambah since aku masuk secondary school, aku punya manja tu kemain kat mak aku kan. siap kalau dia tegur tu boleh buat drama ratu air mata kan. haa kalah wan maimunah tau. tapi aku sayang gila kat mak aku. ek eleh ayat macam orang lain tak sayang mak dorang je kan? tak kisah lah. yang penting aku sayang. saaaaayang mami! muah. /peluk mak/ :3

p/s kalau nak tau, aku ada banyak panggilan untuk mak aku. mak, ibu, mama, mami, ummi. ngengade okay. hee.

oh haha sebenarnya dah lari topik aku rasa. aku nak buat wish list act. tapi dah terpesong. wish list tu kita tunda esok yeeee kawan-kawan sekalian. skema betul. menyampah. -,-



annyeong, muah. 




0 Comments:

Post a Comment