La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Monday, 13 January 2014 | 21:23 | 0 sweethearts
Salam alaik :)



sebagai manusia, kadang-kadang kita terlalu leka dengan kehidupan kita. tak. aku tak tuding jari kat orang. amek contoh aku lah. to be honestly, somehow, aku terlalu carefree about everything. terlalu mengangungkan dunia yang laghooo ni bak kata orang tua-tua. yelah, bercinta bagai nak rak, hidup bagai nak rak, padahal kita semua ni hanya lah hamba Allah yang hidup sementara kat bumi ni..

Allah hidup kan kita, sayang kita and kita? kita lupa yang cinta Allah, cinta rasul kat kita tu hakiki. kau jahat macam ibeles pun, selagi kau islam, kau still dapat masuk syurga. sebab Allah sayang kan kita. Nabi Muhammad S.A.W, baginda tetap sebarkan syariat islam kat kita semua eventho baginda tahu umat akhir zaman perangainya macam jadah. sebab Nabi Muhammad sayang kan kita. :')

to talk about this, i admit i'm not good. so-so. terlalu agung kan duniawi sometimes. agung kan cinta yang tak pasti. a bullshit one. walhal yang aku patut agung kan tuu cinta Allah, cinta Rasul. ampunkan aku, ya Allah TT

changing for a better person is not a crime :)

renung-renungkan. dan selamat beramal. eceh~ macam tagline aku rasa dah haa.... 

oh ya, Salam Maulidur Rasul to all Muslim ppls out there. mari kita semarakkan hari ni dengan selawat banyak banyak banyak kat junjungan besar kita, Rasulullah S.A.W. :)



assalamualaikum


0 Comments:

Post a Comment