La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Sunday, 19 January 2014 | 01:07 | 0 sweethearts
Assalamualaikum

do you know me?

one day i'll go to this place-paghii le love city. :3


rasa macam tak sia-sia jugak aku berblogging selama ni sebab semalam masa pertandingan menaip pantas dapat second prize. muahahaha gaya macam dapat first prize je kan? lol who cares? yang penting dapat. HEHEHE *gelak seram*

so lately my schedule was a bit busy. #IniSemuaPoyo haha. takde lah busy sangat pun tapi sebab kakcik kat rumah, so aku kena habiskan masa ngan dia tengok rm sampai muntah dan pengsan. hiks ^^ 

untuk pengetahuan semua, aku ni helminthophobia. sekian. (langsung takde kena mengena duh --')

busy sangat dengan no no no yang asyik salah pusing. haihh.. and tak lama lagi, abang nak balik. cuti semester. muehehe bersiap sedia lah nak kena dera ngan adik dia yang dah habis sekolah ni.... aku nak suruh dia bawak aku gi kelas memandu, pastu gi tengok wayang, pergi beli kasut, makan kfc, lagi lagi... huh kena buat list ceni. padan muka sapa suruh balik rumah. hekhek :p 



aku tengah bosan. sesumpah bosan tahap asdfghjkl. TT

nak tengok wgm tapi asyik kena distract dengan rm je. uhuk. sampai the heirs aku baru episod 4. yeay! //great applause to me// aku tak reti nak download2 ni.. dah bukak kshonow, dah jadi member pun tapi bila copy link nak download tu, jadi haru. balik2 tak boleh. maka, aku pun malassss hihik xD

entah. dah masuk tiga kali aku mimpi dia. fineee aku tau lah mimpi tu mainan tidur, gangguan syaitan, or else orang yang kita mimpi tak semestinya jodoh kita bla bla bla tapiiiiiiii dah tiga kali berturut ni, aku kalau boleh taknak lah mimpi lagi. i just don't want to be disturbed. hmm. 

and yang paling menakutkan, mimpi tu macam stage by stage. perasaannya macam real. macam solid. 
dah lah. lupakan je lah.

oh ya, i didn't say that it was 'you' isn't it? *wink*

memang lepak layback sangat habiskan masa ngan kerja pagi2 pastu petang, menari plus tengok tv. pastu malam tengok rm. gaji masyuk tiap bulan. weeee~




nanti bedroom anak aku camni lah rupenye eheee ;)

bye amigos :*




0 Comments:

Post a Comment