La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Wednesday, 1 January 2014 | 00:55 | 0 sweethearts
Assalamualaikum and bonjour :)

"move forward and never look back. the past remains the past. :)"

b.e.a.u.t.i.f.u.l 


first day of 2014 wewewee dah lapanbelas tahun dah haku ghupenye.. hihi altho secara saintifiknya takde lah lapanbelas sangat en but well, i enjoy the life muehehe ;)

okay, new year, new book, new life.

new life uh? statement yang maha poyo padahal masih duduk tercongok depan laptop dengan muka saiko. haha. dah habis sekolah dah... dah tak jadi budak sekolah duh.. sedih. tipu tak sedih. tambah swing bila baca Under18 End of Fear tu kan pastu siap dia ada cerita pasal last sekolah kan lepastu aku siap mengenang kisah lampau lagi tu. haha kelakar pulak rasanye. xD

jadiiiii..... kakcik dah balik asrama dah. and aku sebagai kakak dia yang cantik (pfftttt -,-) tak hantar dia balik sekolah pungg.. entah lah. ;-;

wawa call aku tadi. dulu kat sekolah kerja bertekak je manjang, sekarang rindu pulak nak gaduh dengan dia. heh. manusia. bila dah takde baru nak rindu. bila ade depan mata? pehpeh. btw, tengkiu for the blanket. kau punya pasal lah aku setat pakai selimut time tidur hakhak :D

The Heirs? tak habis tengok. baru episod 2 hihi ^^ aku taktau nak download kat manaaaa.. uhuk! download pastu takde subtitle nganga je lah tengok. ngeee naby please naby, awak download kat mana eh cite tu? nak tengok jugakkk.. rindu pakwe.. :'> *lap air mata* sessh gedik :p


............................ aku dah taktau nak cakap apa............. *krik krik*.........................................................


azam baru? heeee doakan aku straight A plus SPM eh? sayang korang. hehe ;)
entah. nak jadi suri rumah mithali? puih haha gurau mannn.. jadi anak yang baik. full stop :) hidup dengan perasaan yang baru. walaupun aku takde perasaan. C':



psychologist says that the people that we've been dreaming of are likely missing us before they sleep.
okay tipu. i dreamt of someone, a guy who seriously i don't even know. tapi dia hensem! ;) and i don't think i ever met him sooooo... bila masa dia rindu aku? -.- 

bak kata orang, orang yang kita mimpi tu tak semestinya jodoh kita. khon? //sarcastically// *duckface*

say whatever you want, do whatever you can, i won't care anymore

 
bye world :)




0 Comments:

Post a Comment