La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Friday, 31 January 2014 | 07:49 | 0 sweethearts
Assalamualaikum :)

"i used to think that i was irreplaceable"

haaa... ni lah bakal suami ai. seksi kan beliau. kbai xD


so again, heyyo readers! ekekeke mental tetengah malam. :D aku baca post semalam pastu tetiba rasa apadehal lah aku ni melankolik sangat cerita pasal iwan. haaa haaa? haha abaikan okay abaikan. 

petang tadi aku buat facial. oleh sebab mak aku memang suka mende alah berkaitan mengada-ngadakan diri sendiri, maka sekemudiannya terjangkit lah kat anak beliau yang ini. haaa.. kalau kau fikir facial tu spesis massage muka yang indah nyaman damai ala-ala di bali, kau salah. seriously.

firstly memang best. tip top wa cakap lu. time dia massage muka kau tu kau rasa macam duduk kat tepi pantai Pulau Maldives sambil makan cendol. rasa macam oh aku nak macam ni selamanyaaaa.. haaa heaven khon khonn? gituu.

kendian bila dia dah setat picit your whole face, masa tu lah kau dapat rasa bahawa permulaannya tadi tu hanyalah dusta nestapa semata-mata. propaganza. auta. pergh masa tu kan kalau kau spesis yang suka karok dalam tandas, maybe kau akan buat latihan vokal kat situ. sadis. huahaha tapi aku tak ler.. tak macho, man. watlek je. kontrol hayu padahal hati tu rasa macam nak hentak kepala kat dinding je. over kan perasaan haku? eahaha. eleh zakiah kau dah selalu buat memang lah ilek. choi.

tapi kan, tak salah kalau kita nak spoiled kan diri kita sekali sekala kan? ehem. manja kan lah sangat. ;P

for sure, act best tau. kalau kau dah biasa kau akan rasa best. emm pasni nak pergi spa lah pulak. ihik :>

ahah ini spa yee puan-puan. a suitable place to sleep all day long. :D


okay now, to talk about dream, again ye again. i really don't know why i kept dreamin' about him. nak kata rindu tu, seratus lapan puluh lima persen tak akan lah kan. no. nehi. never for thousand years. ke........ dia yang rindu aku? muehehe //sly face//

the sarcasm verse. miss me hmm hmm? *evil face*


ehhh dah lah. melalut jauh pulak aku. tadi jalan-jalan shopping baju untuk raya. eheh kelakar kan? baru bulan januari tapi dah siap beli baju raya dah. dah ada tema lagi tauuu. haaa. kemain katekau. mak aku kata tahun ni baju kurung kena banyak. yelah, nanti nak masuk universiti lagi kan? Aminnn.. tapi aku rasa aku memang banyak baju kurung pun selama ni. -.-"

oh ye, lepas kahwin nanti nak pergi Milan ah. k tetibe. -.-

selfie sensorang dalam spa. kahkah nampak sangat takde kerja :D 

xoxo, adios babe.





0 Comments:

Post a Comment