La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Wednesday, 4 December 2013 | 00:36 | 0 sweethearts
ASSALAMUALAIKUM :)

nak share satu lagu. act taktau sejak bila aku suka lagu-lagu ceni. Mimi yang kenalkan. pengaruh buruk woo~ hehe :D

asyik dengar orang pasang je kat aspuri tu, lama-lama addicted. hoh! padahal aku lah manusia yang anti lagu-lagu jiwang ni. kahkah. tambah-tambah lagi lagu retro. ergh.

aku cuma suka ayat, "tunggulah aku menjadi imammu~" tu je. full stop. ehehe.

this is it,
IJAB KABUL by Kangen Band 

dengar lah sampai muntah. pastu hayati, pastu nangis dan berangan sape lah yang nak nyanyi lagu ni untuk diri kita ni bhaha. berangan banyak! pffttt... -.-'

btw, aku cakap ngan wawa, sape yang sweet mweet sangat sampai sanggup nyanyi lagu ni untuk aku, aku lempang dia. sebab.... entah. pahal kau nak nyanyi lagu jiwang centu kat aku? lagu indon pulak tu. sesshh~ hehe.

bye assalamualaikum :)


0 Comments:

Post a Comment