La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Friday, 12 April 2013 | 17:41 | 0 sweethearts
Assalamualaikum :)

minggu ni minggu balik . yay ! XD heee .. eksaited sebab takde dalam takwim punn . balik sebab tetiba sekolah aku jadi tuan rumah untuk MTQ peringkat negeri . wuuu ... power ah . >.< pastu seminggu lepas , sekolah buat renovate macam-macam . kemainnn lahh . tukar langsir , cat dinding , pintu DIS dengan DIR pun tukar jugak . almaklumlah , peringkat nogori khonnn ? :p 

hari tu , RCMP punya agent datang . RCMP tuu sejenis nasi lemak yang dimakan dengan ayam golek . tipu . RCMP is Royal College of Medicine Perak . huh , royal weh , ROYAL . hebakk ar kolej ni .. fyi , kolej ni merupakan kolej baru undder UniKL . khas untuk student perubatan . sahaja . student lain ? nyah kau dari sini . :3 

kolej ni tengah cari orang laa kiranya . and disebabkan oleh kolej ni still baru , so fasiliti dia memang daebakkk punya . macam-macam ada . and dekat dengan hospital , tempat nak buat praktikal . perghhhh ~ *angkat kening*



so , motivate diri sendiri lepastu . nak senang dapat scholarship yang daebak , result pun kena daebak jugak kan ? heee .. tapi masalahnya aku ni tak sedar diri lagi . hmm -,-

what happen lately ? oh haa ... balik cuti seminggu , malam tuu tak menyempat siapkan 3K dorm . sampai 2 pagi kauuu .. sampai aku tension nak gila pastu meroyan tengah malam buat lawak cekodok dengan adik-adik dorm aku . hihi ^^ tapi berbaloi tau . malam due date tuu dorm aku antara yang tidur awal . 1 pagi . kira awal kan sebab dorm lain pat lima pagi baru tidur . hoho 

eventho aku ni KD (ketua dorm) yang paling jahat , (aku rasa laa ;p) tapi still , i took a good care at my dorm . and adik-adik dorm . memang aku punya peraturan time minggu sibuk-sibuk tuu , pukul 1 mesti tidur . by hook or by crook . sebab taknak dorang tensen sesama dengan aku kut . sebab tak nak tengok diorang mengantuk , tak tidur seharian . dahku tak sampai hati . :')

lagipun bila dah dua tiga pat pagi tuu biasanya bateri aku dah weak . nanti kompom aku buat lawak tak semenggah pepagi buta . pastu muka dah sememeh dengan mata yang sepet . uhh *duckface*

lepastu lepastu minggu ni , kena buat board MKD (Majlis Ketua Dorm) pulakk . buat last minute kan kan ? esok due date petang tu baru nak buat . entahapehapentah . aku laa AJK Keceriaan nye tuu .. ceria kan hakoo ni ? hakhak :D . tapi , manage untuk siapkan . alhamdulillah . :) and ada rasa riak sikitt sebab binatang-binatang tu titew yang lukis tau tau . comel en ? masehhh :>

ahli mejelis ketua dorm . :3

oh ya ! lupa sat . masa RCMP datang tuu kan , lastly ada kuiz . hadiahnya memang best . satu soalan , satu teddy bear . pffff .. siap ada lambang UniKL kau kannn ? bangga weh kalau dapat . kalauuuu ... aku ? tak . sebab masa dia soal tuu otak lambat nak proses jawapan . cehh . membangau . :P tapi dia dapat . tetiba dengan tak terduga lagi terjangka , dia bangun . jawab soalan dengan muka konfiden seratusduapuluhlapan persen gitu . lepastu aku buat muka dengki tengok dia dapat . hiii ... mana aci .. lelaki tak boleh main teddybear , okay . *jeling*

kelmarin , dia bagi aku . ihik :3 . lepastu tu aku pulangkan . D: sebab aku ingat dia bagi pinjam jewww , bukan bagi terus . ha'ah zakiah . kau nii memang lahhh .... pfffttt -..-"

malam ni kite tidur dengan cik teddy tau tau . ;)


btw , tahniah lah encik ketua dorm sana tuu sebab dapat hasanah kan ? hehe >< aku dapat no dua jee .. tapi still tahniah kat adik-adik dorm aku sebab buat duty sampai menang nombor dua . nanti esok mesti nombor satu pastu kita kalah kan Talhah Ubaidillah beghamai-ghamai . beware KD Talhah .. beware ... muahahaha *evil laugh* :D

US masa inspection . :D


kbai assalamualaikum :)







0 Comments:

Post a Comment