La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Saturday, 30 March 2013 | 09:13 | 0 sweethearts
Assalamualaikum :)

sekarang aku ada masalah besar . lagi besar daripada masalah kucing aku si tina merajuk taknak sarapan . atau pape punn masalah yang ada sebelum ni . (btw, masalah kejora tak siap tuu lagi besar laa :p) . well zakiah , why don't you share it ? nak share , taknak , nak share , taknak , nak share ... tak .. *ulang lima kali* . okay , tak . heee ~ :3



okay . as you guys know , entri kali ni pasal ..... what ? jangan tenung aku centu ! *kerut dahi* okay-okay . meh aku share .. btw , sebelum tu , pelik tengok aku cakap sensorang ? saya memang suka berlakon . ihik ! ;3 *gelak gedik* (#inisemuapoyo . booo zakiah boooo ..) hahah :p

so , masalahnye ? the problem is , HIM . yes , him , dia , dia andddd dia . full stop . like seriously , aku memang tak puas hati dengan dia sekarang . yes . mohon terasa ye awakk .. awak ingat awak sape hah ? awak ingat awak laki , saya diam laa ? sorry sikit eh .. *popping collar* . maka ...

hey awakkk , kenapa awak HENSEM sangat ?? 

 hee ~ ayat atas omakkauu bajet kemainn .. marah-marah bagai . padahal point dia satuuu jee .. saaatu je .. "kacak boleh laaa.." haha okayy , ni ayat pemesss budak laki sekolah aku . ;p tapi serious , dia hensemmmm sangat tau tau .. first time tengok tuu macam macam nak jatuh guling-guling lalu pengsan dengan senyuman . eheh . ayat sungguh tak boleh belahhh .. :>

masa tuu dah lupa dah kat semua benda . Lee Min Ho campak masuk parit , Jack Frost humban gaung . waima Dwayne Johnsonnnn yang touggggh tu punn di lupuskan dari palotak . semua nyaaa .. yah , cepat sungguh aku jumpa pengganti . heee :D

namun , dugaan maha dahsyat nya bile aku bukak twitter . oh why should ths happen to me ?? kau pernah nampak orang gelak sorang-sorang sambil pintal rambut ngadap twitter tak ? itu aku lettuw . hakhak :D sesungguhnya twitcon dia adalah hensem . sekian terima kasehh . ;) menci dia . dush dushh ! *tumbuk* kenapa suka buat kite melting ? saje jeee .. tsk >,<

oh yee , untuk pengetahuan semua , tetiba aku tertypoo password handphone sendiri . taip pelik-pelik . neraka apa ini semua ? TT

                     ..............................................................................................................

disebabkan tahap kemalasan aku tahap gaban . gaban pun tak macam ni . so homework entah ke mana , aku pun tak tau . hee .. dan , entri ini macam taik . tajuk lain , isi lain . idea mencurah-curah tapi ... miahaha XD mohon jangan tiru sayeee .

p/s : i wish i could put his picture in here but .. oh well , let it be . someday . insya-Allah . :)



love , me . ;3


0 Comments:

Post a Comment