La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Tuesday, 12 February 2013 | 09:17 | 0 sweethearts
Assalamualaikum :)

mood baik harini . hee ~ tadi kemas-kemas baju . baju ke ? nope . ermmm .. should i say , kain ela ? haha . mende tah baru bulan februari tapi dah siap ada kain untuk raya lagi . heeee .. takpe . persiapan awal kan ? hehe :p

that green one and yellow one is from Medan . :) ngee ~ minah indon gue taun ini . 


tahun ni , tema tak decide lagi . well , biasanya setiap tahun family kitorang ada tema . tahun lepas kelabu . niceeee . tahun ni ? ma kata hijau . tak kisah punn . tapi kalau pink lagi best kot . comel . hehe tak boleh bayang abang pakai pink . auwww gituwww ~ hakhak :D

raya tahun lepas . aku , kakcik anddd .. wawa ? :D


time lipat-lipat baju tuu tetiba terbayang .. what if ... i opened my own online boutique ? yeahh ! online boutique bebeh ! aaaaa ! (eksaited tetibe. abaikan kay abaikan . hee :P)

lepastu ma setuju . ma kata , "buat lah apa kakak nak pun , yang penting buat betul-betul . jangan main-main . :)" (saje tambah smiley senyum kat situ . kasi efek sikittt . hihi :3) uuyeah majlis tertinggi dah luluskan ! :D maka bermulalah episod sebenarnyaaa ..

okay tak . tipu jee . takde jadi pape punngggsss *duckface* . ngeee sebab ni planning masa depan . bila aku dah besar . and bila aku dah kerja nanti . bajet ada masa jee kan kan ? hehe . tapi sekarang tak boleh laa .. sebab sekarang pegang seploh hinggit pun boleh lesap dalam 3 saat . omaiii .. dasat kannnn ? haha ini fakta . :>

aku dapat inspirasi ni daripada kak Yuyu actually . entah . aku dah minat kemainnn dekat dia dah . dia best ! sportingggg sesangat you ! goshh ~ *pegang pipi* gedik nak mati kauu haa .. haha . ayat bajet macam kenal lama je dengan dia kan ? hewhew :3 oh haa , kak Yuyu bukak online boutique tak lama lagi . With Love, Yuyu Zulaikha. apak cool ~ sokong beliau ! yeah ! go kak yuyu go ! *pegang pom-pom* XD

lagi punn , apa gunanya aku amek perdagangan plus keusahawanan sampai muntah hijau kalau aku tak apply khonnn ? hoho gelak takde motippp -.-" . ermm . sebenarnya dah lupe punn semue mende pasal akaun segala bagai tuu .. -00- tapi takpelah . boleh belajar lagiiii ... :] *ayat tak ikhlas* hehe .

and kendian .. buat duit banyak-banyak pastu muahahaha aku kayaaa ! haha (spesis manusia gila duit. astaqfirullah ..*geleng pale*) jk jk . takde lah . aku buat ni sebab nak rasa turun naik untung rugi dalam perniagaan . ye lah , perniagaan tuu kan salah satu sunnah Nabi Muhammad ............................... ye ke ? ayat macam tak betul jee . --" tapi pokoknya harus ditebang ..... 5 minit ....  *krikk kriiik* (okay saja buat lawak tak sampai . macam ada nampak bebudak sekolah aku main gapai-gapai tangan . tskk .. kite insan biasa wak .. :'<)

pokoknyee , sebahagian rezeki tu adalah melalui perniagaan . betul tak ? tolak rasuah lerr .. btw , orang bukak butik main rasuah ke ? hmmmmm ..

kemain berfalsafah aku malam bute ni . -..- oh anyway , doakan aku ye ? pelishhhhh .. teringin sangat nak impian ni jadi kenyataan . selain cita-cita dokter aku tu laa . oh and cita-cita aku yang nak kahwin tuu . haha .  gurau la wakkkkkkk . :p pray for me , okay ? taknak laa terkubur macam impian aku nak kawen dengan Putera William tu .. sedih tauuu .. penat kite tunggu-tunggu tetibe dia kawen pulakk . keciwa dahku sampai sekarang . tsk :'(

haha . takde lah . memain ~ :D . kawen lah kau orang Putera William dengan Kate sana . tak heran pon . buerk ! :P

kbai assalamualaikum .
xoxo , rakuncomel :3



0 Comments:

Post a Comment