La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Monday, 11 February 2013 | 08:55 | 0 sweethearts
Assalamualaikum 

mengantuk. tapi tak boleh tidur. pandang kipas kat siling.. peh tetiba leleh. haha. kipas jee punn. kesakaian melampau. ;p 

serabutttt. tak tau nak ngadu kat sape. dulu ada dorang. sekarang? malam tadi aku mimpi dorang. mimpi masuk kelas 5J and duduk depan kelas. macam masa form 1. time hidup nomad dulu. siap semua ada. neraka apakah ini semua? 

sekarang simpan semua sorang-sorang. sebab kalau aku cerita pun takde sape support aku. even aku fall in love ke hape ke, tak boleh bagitahu. kompom kena banned. tak punn tersebar satu sekolah. ha. ha. so aku diam. lagi better kan?

start belajar satu benda. jangan terlalu berharap. sebab nanti kecewa. haha. lameee. time aku sakit dulu, takde sape peduli. kfine tak kisah lah tapi orang yang kite expect tolong kita pun buat tak tahu lagi. padahal kalau dia sakit aku yang jaga dia. nampak tak permainan dia? heh.

dah zakiah. stop wasting your tears.

sadiq jadi ketua murid. kay tak aci. ketua murid form 6 doh. he should be head prefect. only head prefect. kalau aku stay, aku assist dia. heeee~ rindu dengan jawatan tuu. daripada form 1 sampai form 4 aku pegang dengan jayanya. muahaha k. -,-" takpe. redha zak.. bukan rezeki kau.. :') shooo, siapa ganti aku? ngeee~ either farah or naby kot. dorang harapan sekolah sekarang ni. tetiba bangga dengan dorang.. heheh (:

iwan jadi pengawas jugak? bukan dia drop masa form 3 ke? haaahh.. banyaknye ketinggalan.. habislah iwan dah tak boleh pakai baju fit-fit dah pasni. kompom cikgu rahani marah. hee. cikgu. rindu nak belajar bm dengan cikgu. rindu nak dengar cikgu marah budak laki. rindu cikgu sangat-sangat. :'<

selongkar almari jumpa baju peach aku. muat seh. haha. baju form 1 kauuu.. haaa .. (nampak sangat aku tak membesar. -..-") lepastu acah-acah pegang mic, imagine diri jadi emcee pepagi buta. best doh jadi emcee. tak nampak kerelevenannya kenapa pengawas ramai tak suka jadi mende tuu. best kott. rasa tinggi. sebab semua orang kat bawah, kau kat atas. hehehe... :3

kay. dah. stop bukak hikayat lama. :)

cakap pasal actress. well. as usual, the best actress of the year goes toooo *bunyi gendang* .... hahah. don't have to tell. everybody knows. :>

tak pandai nak tunjuk perasaan. sakai much. i may be smiling but inside? i may be laughing but in my heart? aku cepat marah. sorry to say.. tapi kalau aku marah, aku diam. lepastu aku blah. tak boleh stay lama-lama. nanti ada yang mati. tipu. cedera parah mungkin. hee. :]

aku sensitif. cengeng. hahaha. tak boleh kalau orang yang aku sayang marah aku. nanti aku sentap. pastu? ngeee~ masa form 3 lah paling sensitif. aku rasa laa. cikgu tegur gaya charming lembut-lembut habisan pun aku boleh sentap. i sebak youuuu.. bhaha. entah. sebab aku sayang cikgu kot. :3



 kesian dia dapat orang macam aku. hee. ;)

darn. tak boleh nak pegang handphone. nanti otometik TER-bukak inbox. lepastu kecewa sensorang. haha. mengade punye orang. gatal sangat tangan tuu. aieee.. btw, kenapa removed belog tu? biar je lah situ duk diam-diam. hmm.

takpe. dah biasa dah ceni. now darling, smile. everything is gonna be okay. :')

kbai. assalamualaikum.
xoxo, rakuncomel :3


0 Comments:

Post a Comment