La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Wednesday, 13 February 2013 | 17:24 | 0 sweethearts
Assalamualaikum

hari ni dah masuk hari keenam cuti . kemain pepagi bhutee adik aku duk huru hara bersiap tapi aku masih melepak atas katil dengan jayanya . uyeahh :D and lepastu adik aku membebel "tahulah kau tak sekolah hari niii.. *muka tak puas hati* .." haha jeles letuwww . padan muka kena sekolah . HARHAR xP

oh haa , speaking of kejora , token of love aku tak siap lagiii .. omai ~ tapi addmath dah siap . heeee .. shuuuke addmath <3 yang lain ? hahahahaha (tak termampu nak cakap pape dah. :p)

hari tu ter-jahanamkan mesin jahit ma . eheee .. takde lah jahanam ponn , just benang tamau keluar dari sekoci . tuu jee . puas aku dengan kakcik operate bende tu tapi ......... Allah lebih menyayanginya .. tsk tsk :'[

tapi lepastu ma balik , dah elok balik bende tuu . ihik . sayang ma ! :* even sempat kena bebel sebab main mesin jahit dia . hehehe ..

btw , sekarang dah setat pakai kain batik . wuuuu ;3 tapi kat aspuri je laa .. jadah aku nak pakai kat rumah . malasss >.< pakai punn sebab dengki hati tengok ramai form 5 pakai . okayy takde lah ramai pun , sekerat dua jehh tapi well , ai jeles tau uolls . rasa macam tak puas hati tengok dorang pakai kain batik . so aku pun membajet gadis melayu pakai mende tuu . ngeeee ~ rasa terserlah keayuan disitu . ahaksss .. statement takde kaitan ..-.-

lepastu bila dah pakai tuu masuk mode gadis melayu terakhir . jalan sopan-sopan , duduk ayu-ayu , gelak pun malu-malu , ihik ^^ *sambil tutup muka* sila muntah hijau semua .. sekian .

baca blog Yana , macam acah-acah terkejut sebab dia mention aku . dia baca jugak belog aku yang banyak auta daripada fakta ni . uhh .. kite sebak . tapi tak tahu punca . ;(

dah addicted sedikit sebanyak dengan lagu SNSD . I Got A Boy . best doh lagu tuu wa cakap luuuu .. best bagi manusia pendek membajet kiut miut macam aku . hewhew :3
haaa .. sebab nape best ? entah . sebab snsd and kite minat mereka . mereka comel and tarian mereka OSEM . lep lep :* tapi tang nak ikut ... perghhh tergeliat urat tengkuk dahku . susah kemain tak termampunyeee gua nak ngikut . eheee ~



tapi still , aku rasa vid ni lah yang paling osem antara yang lain . sebab diorang menari tujuhplohlapan gaya daripada sopan kepada hip hop dan ganas kemahinnn tapi tetap dapat mengekalkan keayuan dan kecantikan wajah . ohsemmmmm ~ terasa jeles sebentar terhadap mereka . hoho :3



persoalan di sini , am i a dancer ? miahahaha entah . aku rasa aku kayu . ;p tapi dolu-dolu aku menari . hikhik n_n (mohon jangan bayang kan okay ? tahap kegedikan aku melebihi seribunamplohpatratusjuta darjah masa tuu . hee .) oh lupa , vid I Got A Boy tuu sesuai kepada ghades-ghades dan mak ghades sahaja . para lelaki diharommmkan menonton nya . sekian . (:

kenapa tak boleh ? ahah kerana keterlebihan seksi menyebabkan pergolakan jiwa . Astaghfirullah ..

orang selalu cakap "eh untunglah laki kau nanti cik Kiah oiii.. dapat bini pandai menariii ... *gaya makcik-makcik gosip sambil makan kuih talam*.." gaaaghhh ~ amende yang huntungnye tah aku taktau . tak nampak motipp kat situ yee cik puan-puan . menari jewwww bukan memasak . or menjahit . huh . tapi nak bagitahu ni ai dah pandai masak sekaranggg .. insya ALLAH suami tak mati kebulur .. *angkat kening* (sejuk perut mak meghtua aku nanti . bhahaha . XD) amboi . gatal . espiyem pun tak lepas lagi . hehe .


gambar kari ayam . masak sendiri youuuu .. ;) wuuu sedapp tauuu .. saje jee aku nak pancing orang . muehehe >.< tengok ? pepagi lagi dah masak untuk lunch . kepoyoan apakah semua ini ? hakhak :D

okay . penat merepek . babai ~ ada masa nanti kite update lagi .
xoxo , rakuncomel :3


0 Comments:

Post a Comment