La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Saturday, 16 February 2013 | 00:14 | 2 sweethearts
Assalamualaikum :)

aku ni spesis manusia yang suka buat kejutan kat orang . surpppppriseee gituww ~ ;) aku tau dorang kompom datang program tuu . hee .. tapi saje buat diam . surprise kan kan ? ngeeee .. XD

first of all , disebabkan bapak ai one of the urusetia (well, benda ni under Pusat Tuisyen Rakyat Selangor) so secara tidak langsung ai jadi ourang yang first datang tempat tuu . sumpah bosan kemahinnnn sebab aku sorang budak kecik yang sesat antara selautan manusia tinggi kat situ . iaitu cikgu-cikgu lain . -.- 

heeee .. kebajetan terserlahhh .. :b


dahku tercongok macam Tugu Negara setengah jam sampai kaki serupa jeli baru Liyana datang . uuyeahhh ! :D ada kawannnn ! muahahahahahahaha . over acting habisan tapi apa aku kesah . :3

dia terkejut sebab aku ada sekali . and sebab aku tak gitau yang aku ikut program tu . khonnnn ? aku baru je cakap . saspen tak saspen tak ? eheee .. lepastu Naby datang . lepastu lagi ramai datang dan aku terpaksa jadi urusetia . ciss . haha .

jadi urusetia memang lah 'best' . terutama time aku sensorang kena layan pakcik mana tah yang demand tahap bapak Putera William . demand gilaaa macam macam hoii .. susah nak cerita . siap tanya soalan cepumas cepuput kat aku kan . sampai aku terkedu rasa macam nak pengsan . terasa pergolakan emosi disitu . Tskk :'/ 

nasib baik lepastu Iwan & the Gang datang buat lawak . even lawak tak sampai tapi hee .. gelak lah jugakk . demi kesejahteraan alam sejagat . :P

Awie , Syafik , Fizi , Iwan and Yus . our mannnn .. ngeee sayang dorang sikit . sayang orang lain banyak . :p


sempat peluk-peluk Ima , cerita pasal balak masing-masing . sekodeng henset aku ramai-ramai .. -___-" lepastu tanya pasal dia . yep . DIA :) aku pun cerita lah . well , dorang open-minded , dorang supportive , cerita pasal aku dengan dia , cerita pasal dia sweet gila tahap kamehame sambil kembangkan lobang hedong sebelah sebab terlebih bangga bila dorang acting like "omaiii sweet gilaaa nak matiii..*sambil tekup mulut dan beliakkan bijik mata* .." . demm swag habisannnn .. :3 

serious . dorang support gila-gila . sayang dorang lebih . takmo nakal-nakal tauu korang . :'>

penceramahnya Ustaz Hasnan . best gilaa ceramah dia . asyik gelak jee tak henti . cerita pasal korea , ibubapa dan Psy . sporting lagi baik . ehek :D . oh haa , selain daripada pandai buat lawak , beliau juga mempunyai pekej lengkap serba satu iaitu kachak bergaya . oh haaa .. macam sikit-sikit dah tergoda dengan dia . hehehe . okay tipu takde felong punnn . gurauuu . ;p



best part ever is when it's the time for luckydraw . ngeee .. masa tuu semua orang dah pakat doa ramai-ramai supaya menang . termasuk aku . lepastu satu-satu budak SDM dapat . (majoriti budak SDM . ada budak sekolah lain tapi seketol dua jee .) aku ? cehh . Liyana yang nombor 002 dah dapat dah hamper seketol . siap cium-cium tanda bersyukur ke hadrat Ilahi gitu .. tak lama kendian Naby punn dapat . 003 . kejelesan meluap-luap sebab ramai geng aku dapat . Ain dapat , Aida Zue dapat . cehh ini tidak adil . hamper time tuu punn tinggal dua bijik jee . macam ada terdengar hamper tu panggil sambil melambai penuh keanggunan . 

marilah zakiah .. marilah ... *terngiang-ngiang dalam kepala* sekali lagi pergolakan emosi . T^T

lepastu tetibaaaaa , 001 . terus dorang bersorak . huruhara hoii aku bangun kerusi lepastu campak beg pergi amek hadiah dengan muka tak boleh belah tapi sempat cover ayu depan selautan lelaki . ehehehee .. :3 bangga tahap gaban woo . gaban punn tak bangga macam aku . aiceh tak sia-sia jadi orang first datang . nampak tak nampak tak ? muahahaha *gelak bangga* XD


duduk kerusi terus peluk ketat-ketat . bajet peluk sebijik Lotus kaler pink jee gaya . siap angkat-angkat kening pandang budak laki yang usya hamper aku . miahaha kebatakan terserlah . c(: even hadiah cikai jee murah lagi bosan tapi well , kau hadooo ? haaa .. kan dah mula dah .. :b 

ni muka budak yang eksaited pegang hadiah luckydraw sendighiiiii :3

ah yes , terima kasih buat cik Naby sebab sama-sama berdoa dengan aku . harhar :D

them . sayang sangat-sangat . lep lep :*
selca adalah kami dan kami adalah selca . ehh ?

demm pretty hot girlsss ;) 

hobi saya ialah menspoilkan gambar dengan membuat muka  ntahapehapentah . heee .

mempersembahkannnn gambar sweet yang blurred . hakhakhak :D

see ? betapa potojeniknyaa mereka sama spesen dengan aku . sebab tuu sayang dorang . ;)

we may didn't have the same taste , or the same head , or maybe the same way of love expression but still , we do appreaciate each other . more than everything else . ;)

seronok jumpa dorang . lepas rindu . :> lepasni jumpa lagi time sofbol . Insya-ALLAH . (:

kbai assalamualaikum .
xoxo , rakun yang comel . ihik ^^



2 Comments:

16 February 2013 at 05:29
Blogger Liyana Amil said...

hahahahahaha... mana ada aku cium2 hamper tu.. :P itu pendustaan semata-mata *skema*

tapi kwn2 kita ramai pulak yg dapat hadiah.. hehe, mcm kebetulan.. syukur.. *sengih sampai ke telinga*

16 February 2013 at 07:36
Blogger Nabilah Salim said...

le crushhhh is here -___- haha~~ haaa, nampak tak kesunburn-an aku terserlah lagi menyerlah gitu -__-

Post a Comment