La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Thursday, 14 February 2013 | 18:30 | 0 sweethearts
Assalamualaikum

kerja dah siap, kejora tinggal sikitt and buku log ? jadah aku tak sentuh pun . haha :') serius tak tahu nak buat camne . hmmm .. 

soooooo , what'chu gonna do now zakiah ? -.-"

okay , hari tuu , aku pergi sg besar . buy something for my taman larangan . eheee .. taman larangan katenye . :3 tak . actually , my dorm . aaa .. kendian , masa lalu depan deretan kedai tuu , aku nampak seorang bapak budak kat depan pintu ketanya . fine that was normal . bapak orang , depan kereta , well ... *angkat bahu* 

BUT , yang abnormalnya sekarang , that father was yelling at his crying son . it's like "diam kau ! diammm aku kata !!" then he threw something at his little son . gosh ... *terdiam* dengan aku-aku sekali terdiam . aku pandang kakcik , kakcik pandang aku . 

like serious aku kesian kott dengan budak tuu . he's just a kid , budak weh , memang lah nangis . kau tengking lagi lah dia tak berhenti . lepastu kau nak baling-baling barang kau ingat dia patung ke hapee ? wadefuuuu -,- 

that time rasa macam nak amek budak tuu bawak lari ke Alabama . biaq padan muka apak diaa . huh . takde kesedaran sivik langsung . kalau rasa macam taknak anak tu , benci sangat , tak payah kawen . habis cerita . :\

btw , amek pengajaran kat situ . jangan layan kanak-kanak macam tu , even semarah mana punn kita kat diorang . sebab ? masa kita kecik-kecik dulu mak ayah kita tak buat macam tu kan ? mak ayah kita still layan kita penuh kasih sayang . so , kenapa ikut kata hati ? (: 


see ? tak ke comelnyaa diorang ni .. tak sampai hati nak marah sekali punn ..

oh and , dear Future Husband , someday when we're married , we gonna have some children . some little darlings . please , treat them with love . treat them with kindness . because they're our kids , our symbols of love . :) (eceh sempat aku menjiwang :p)

nah . amek gambar ni banyak-banyak okayy . :3



ngeeee ~ kbai assalamualaikum 
xoxo , rakuncomel .


0 Comments:

Post a Comment