La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Sunday, 16 December 2012 | 23:25 | 0 sweethearts


salam sayang stalkers :* 

hee ~ *senyum sorang-sorang* k k dah nampak kegilaannya yaa . haha :D 
nak tahuu something tak ? ehee .. actually , cuti sekolah dah nak habis ! weee ~ hahah gembira pulak aku . :p okay-okay , uhuk uhukkk ! *kesat air mata* . haaaagh gedik kay gedik ? :D 

eh ehh tau , i'm gonna go to Genting hell-yeahhhh !! *dancing* hahah tetiba kay tetibaa . ;p 


mohon jelly tahap ke petala seratus lapan puluh semua . HARHAR XD 
okayy , cut it out . tu cerita lenkali ah . gua malas gilerrr .. 

actually entri ni takde purpose punn . haha . aku bosan . sesungguhnya takde idea . -..- tapi tak update pun tak besthhh gak kan ? lagipun ada manusia tuu nak baca entri baru .. hee .. jadi paksa rela pun aku taip jugak lah . demi dia yang terrrr - uhuk ! *batuk* haha . oh hey , i can see your smile by the way . hekhek ;)

bout' my activities this holiday ? ahh yes . Ayn tanya aku . so nak jawab . and cik ayn , kau jangan tak bace entri ni . aku tumbuk kau karang . aummmm ! haha *bajet ganas* :3 

haaa .. cuti ni ... best gilak weh aku tuition non stop sampai sebulan erghh dah nak nyawa-nyawa ikan dah . haha . yeahh , mana tak nazak . seharian aku belajar and balik rumah , rumah aku dah macam hutan amazon . wahh , adik-adikku menjadi tarzan ya di rumah . -,-" and still , i'm the maid . really proud of being a maid . err  . 

and after that , abang aku balik . yay ! tengok movie hari-hari . dia masak maggi untuk aku . ermm . kitorang . emm dapnyeeee .. (acah-acah sedap) haha . aku tak makan maggi lah . -________- pelik ? haha . entah . tapi dia masak , kesian , so makan je laa . i appreciate peoples anyway . (: tapi sikitttt je . dua sudu ? mungkin . haha :P aci lah kannnn ? makan jugakk . hee ~

lepastu lepastu ... holiday ? hmm . taknak cite ah . ;)

lagiiii .. life ? ah quite good lately . ehee .. ye ke ? >,< aku dah tak jeles-jeles dah . HOHO . impressive isn't it ? kay tak . jeles . sikit . sikit . aku kuat jealous hehe harap maklum . :* haha . kesian kan ? dah laa centu , degil pulak tuu .. banyak cekadak ah . grrr .. geram dengan diri sendiri . :3  

oh btw , kakcik tak dapat intesaber woo . alahhh ! baru nak batak like aku-ada-adik-kat-sini-kau-ada? tahun depan tapi tetiba dia tak dapat . why why ? dia 5A , mumtaz PSRA . perghhh pandai gilaa aku pun 4A1B je dulu . hehe . tapi tak dapat . peh ! ini tidak adil ! *tumbuk meja* haha tetibe gila . :p seriously dah rancang nak tidur sekatil tahun depan .. pastu nak sembang sebelum tidur , nak basuh baju same-same , nak buli orang ngahaha jahattt nya aku . XD 

takpa lah . sdm is not bad by the way . kinda ... tapi tak teruk pun . the teachers are ohsemmm penyayang gilaa baik lagi and you'll be feymesss kat situ and everybody admires you and laung nama you kuat-kuat dari tingkat atas like i-love-you such things oh hellll and mintak nombor telepon and tak paham bahasa kau suruh dorang bla tapi dorang tak nak erghhh geram geram . haha . pengalaman mendewasakan kita . -.-

oh and the good things , makan free whoo kat situ . sedap-sedap pulak tu . hahah :D . (aku pikir makan jee kan? :P) eh tapi betul , the fact is aku tak pernah bayar makanan kat situ . bapak aku yang bayar . harhar . tiga tahun and sungguh bahagia . (: jyeahhh .. when your daddy said "abah tak kisah kakak makan sampai sepuluh ringgit punn, yang penting kakak tak lapar.." and that moment like like muahahahaha *evil laugh* haha k k . diam . 

kat mana tadi ? oh school holiday ea ?  haha . tetiba masuk cerita lain pulak . :3 lagiii ... lappy aku rosak . semua data hilang . pfttt .. now , tuition dah habis . uureay ! :D . tapi private punya belum . huuu .. u_u see ? tak sedar awak tu nak spm tahun depan . still malas macam selalu . haihhh ~ mohon semangat zakiah semangattttt . dush dush ! haha . btw , tahun depan dah tak boleh memain dah . ahermmm .. :| 

lately , hujan petang-petang . kay good . Alhamdulillah . bersyukur gila daripada kemarau kan kan ? hee . the problem is , aku selalu lupa . haha . hujan means kain di jemurannnn ~ haha apa tu ? biasanya kitorang satu adik-beghadek akan lepak depan lappy memasing , tak pun layan movie , tak pun layan blues lagi tepat , tidur . then lepastu lepastu hujan and akan ada adegan dua gadis ayuuu ehehee dan dua tukang kebun haha berlari berkejaran tengah hujan . hehe . angkat kain . :b kalau basah sapa susah ? haaa ..  

kay lah . bubye . muah . :D haha 
ASSALAMUALAIKUM :)

p/s : soooo dah update . ;) hee ~ nah ! amik ni . bace . baceeee ~ haha k kidding :p

gambar sakai takde kaitan hahah gedik saje nak bubuh . c(:



0 Comments:

Post a Comment