La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Tuesday, 18 December 2012 | 00:02 | 0 sweethearts


dear peeps sayangggg ,

lately , many bad things happen to me . shoo many sampai rasa macam nak menangis guling-guling macam anak tenggiling punn ado . sedih wooo .. uhh :'< rasa macam takde semangat dah nak melantak , nak tidur mahupun nak mandi . err . okay tak . aku still mandi okay ? hehe . what ? apa pandang-pandang ? cucuk bijik mata tau lah . GRRR .. *jeling* hahah diam lah zakiah . :|

okay , first-first : laptop aku buat hal . dia gedikk tamau on pastu kejap on-op suka suki makcik belah bapak tiri dia jee . lepastu aku forward kan masalah besar ini kepada pihak-pihak yang berkenaan kan kan , (ecehhh ayatt .. :p) and majlis tertinggi iaitu abang aku yang cekeding lagi kurus melidi (haha!) tu pun kata , "ni nak kena format balik ni.." . ouhh .. for the second aku angguk-angguk macam burung belatuk . konon setuju lah kan . lepastu .... apeeee ? formatttt ? tidakkkkk !!!! *meraung kuat-kuat* haha . mohon tutup telinga yaa korang . :P k kidding . 

wehh banyak gilaaa data aku dalam tu weh , mati takdak wasiat lah aku .. okayy tipu . tak mati . hehe . saja nak dramatik tadi . :3 ey tapi seriously , banyak nak pengsan ah data aku . tak tipuuuuuu .. keh takde lah data sangat , ermm .. gambar yang beriban-riban and satu karya novel ntahapehapentah aku . hee ~ aku buat novel ? kay abaikan kayy . gahaha :D 

okay berbalik pasal format , so then abang aku format and and guess what , dia lupa nak buat back-up file . pffttttt -..- gambar aku weyy , gambar akuuuu ... *meratap* haha sakai kan ? bapak sedih ah masa tuu . rasa macam nak lari-lari masuk hutan and ngadu kat batu belah batu bertangkup jee .. :'(

haha . kay see ? tuan blog dah mula meroyan . 

 tapi well , abang aku punn dengan baik hati serta bermurah hatinyaaa plus penuh kasih sayang punn cuba cover balik . eheee .. (see abang , zakiah puji abang . bak seploh hinggit ! hakhak XD) dan lepastu kan , ade balik tauuuu ... hikhik *gelak gedik* . sukewww titewww tau ! ahakksss ! *tutup muka* argh gedikkk gilaaa okay . mohon cubit pipi zakiah ramai-ramai . sekian . -,-

and secondly : hahah tetiba second kay diam . secondly , necklace kesayangan aku hilang . peh . hilangggggg ?? what the--? haha . acah-acah terkejut . ;) as you all know , cik zakiah kita ni ada masalah suka men-sepah-kan barang dia merata-rata . beso kecik beso kecik , kalau dia rasa macam nak main tabur-tabur tuu , dia tabur je kat memana . ehehe . :3 bad habit . esp , handphone . ahah . selalu kalau orang dapat reply lambat tuu maknanya ada laa aku campak handphone aku kat mana-mana ceruk duniaa tuu .. kat dapur pun ada kekadang siap terselit bawah timbunan peket rempah ratus gitu (aku rajin masuk dapur woo ~ bangga diri kejap . -oo-) .tapi tu dulu laa .. sekarang tak kot . i hve more responsibility now . hoho :3  

actually , i forgot where i put that necklace btw . last aku pakai masa kat melaka . aku pakai dengan bracelet yang kakcik bagi . (ermm .. tu pun hilang gak. hihi) . lepastu balik rumah aku lupa . ehh .. macam makcik-makcik dah . |: biasanya kalau aku misplaced pun , tak lama pastu aku jumpa balik . tapi yang ni tak pulakk . hurmmmm ... *tongkat dagu* 

maybe ... ada hikmahnye kot . supaya aku lebih hati-hati lepasni kan ? hmm . :') btw , aku pun anggap benda ni sebagai ujian yang Allah bagi . tu laa .. salah aku jugak . laptop ada taknak jaga baik-baik . main lantak jee pakai . rantai baru beli campak sana sini . haa .. padan muka aku kan ? huh . 

kay lah . penat dah membebel . nak sambung cari 'harta karun' balik . babai semuaaa .. Assalamualaikum . :)

new laptop ? ehehe . ;p

inilah rantai nye ya anak-anak .. kalau jumpa kat tepi jalan , tolong kutip pelishhh .. pastu call  . okay ? insya-Allah dapat choki-choki seketol . :p 



0 Comments:

Post a Comment