La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Saturday, 11 August 2012 | 06:59 | 0 sweethearts
 hai hai semuaaaa ~ xD muahahaha . kemainnn ceriaaa yaa aku kali ni . muahahaha .. kayy gelak lagi . muahahaha . okayy setopppp ! haha . tau kenape ? hee ~ tak payah tau lahh yee . babai ~ :*

apaaa tenung-2 ? uhh okayy-2 aku bagitau . ehrmmm .. dye-aku----> ohsemmmm ! haha . cakap macam keling kan kan ? amende aku cakap aku sendiri tak faham . haiihhh ~ 

k takpe . sila tengok di bawah yaa anak-anak .. ini IM kami :


see ? see ? ada pahamm ka ? :)
oh myyy ! memang mule-2 aku rase macam nak sepak-2 jee dye sebab kerja kacau aku jee tak habis . lepastuu bile tibe-2 dye cakap macam tuu ,, rase macam ... macam ... TODAY MY LIFE BEGIN ~ ngahaha xD 

serious aku happy . tetibaaa jee kayy . ohh ye laa , siapa tak terkejut dengar pengakuan eksklusif cepumas cepuput yang keluar dari mulut comel encik F ney ..selama ney dye mane sukee mengaku-2 . last-2 ... hooo ~ *angkat kening*

maka persoalannyaaaaa : will we be back together ? like oldies ? through high or hell water ?
emmm . susah tuu nak jawab . hehe :3




tapi kalau ade orang tanya .. yes . i still waiting . :')


kayy adios . me plus him . teman tapi mesra . no doubt . luvim-muahhh  

Labels:



0 Comments:

Post a Comment