La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Friday, 10 August 2012 | 23:57 | 0 sweethearts

PEEPs - haippp ! :D muahaha . kayy tetibaaaa kayy . --" kriiik kriikk *cengkerik* . tajuk atas tuu macam tajuk novel kan ? 


tadaaa ! *depang tangan* . kan sameeee tuu tajuknyeee . ehh by the way , aku dah beli dah novel ney . muehehehehe . k takde kaitan . uhukk ! *batuk* . 

abaikan novel tuu . iklan semate-2 yee .

hmmm . benci ?? yeahhh . benci . sakit kan kalau kite dimalukan depan khalayak ? sakit kan kalau semue orang pandang serong kat kite . frankly speaking , aku tak nak benci diorang punn . aku siap dah sukeee dah dengan diorang . tapi kejadian hari tuu ... it hurts me a lot . very much . 



perlu ke humiliated aku sampai macam tuu ? dekat perhimpunan lagi . goshh ! tak boleh ke settle diam-2 ? fine . i was wrong . tapi aku bukan sengaje . aku demam . aku tak larat . tak faham ?? kang aku pengsan kat tengah-2 orang tuu korang nak bertanggungjawab kew ? aku tak nak menyusahkan siape-2 . susah sangat kew nak faham ?

lepas tuu pakat-2 palau aku . k takpe . memang aku SUKA punn di-palau-2 kan ni . memang aku BAHAGIA sangat . tak tanya tak ape , tibe-2 palau . kesalahan macam aku bunuh orang jee kan ? heh . 

k fine . aku tak selawaaaaa korang . tak se-pandai korang . tak se-HOT korang . kan ? 

buat lah ape yang korang nak . siape aku nak halang ?

korang tak pernah rase dimalukan depan khalayak kan ? takpe . satu hari nanti korang akan rase . 

thanks guys sebab buat aku SEDAR . thanks sebab bagi aku publisiti . heh !
ASSALAMUALAIKUM

Labels:



0 Comments:

Post a Comment