La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Sunday, 22 July 2012 | 01:14 | 0 sweethearts

hellooo peeps .

hari ni hari kedue puase .
and hari ni jugak lahh aku kena balik asrama .
agagaga ~ *muke tak rela* haha xD

kayy . 
hari ni ermmm ...
aku nak cerita pasal dy .
ehh . dy LAGI ??
ohh tensionnyeeee .. *pegang kepala*
haha . bia lahh . blog aku . sukati aku lahh . kau ade ?
hoho .
okayy gurau jee .. >< jangan mare .

okayy diam .
hmmm . dah lameeee sangat aku tak jumpe dy .
sihat kah dy ? masih comeyy kew ?
jangan kate dy daa ade misai .
oh nooooo ~ *kayy tetibeee*
muehehe . serious aku rindu dy . tiap hari kat sekolah aku ingat dy .
kalau korang tengok aku punn , mesti korang pikir aku meroyan kan kan ?
sebab dy ex aku , bukan kapel .
buat ape nak diingat ? grrrr -.-
heyyp ! biaq saye lahh ! nak ingat sape-2 punnn . sibuk jee ! ugh . :/

tapi entah . mungkin dy dah ade pengganti aku daa punggs .
and aku still loyal . 
tunggu dy dengan kesabaran .
eheh . 
tapi dy ? ememem ~ ●﹏●
kadang-kadang rase macam sia-sia jee aku setia .
cume bile aku nak lupekan dy , susah sangat weh .
aku tak mampu .. *nangis*

hurmmm .
takpe lahh zak .
no worries .
ade jodoh tak kemane , dak ?
i'll waiting for him .
forever and always . :'>


kayy . 
babai ~ ;)

Labels:



0 Comments:

Post a Comment