La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Saturday, 3 March 2012 | 00:34 | 0 sweethearts


erghhh .. geram ! geram !

opsss .. haii ebelibadi ! :D
(sempat lagi aku senyum time tengah sakit hati ney.. hehe)
serious aku tengah marah ney,, kayy .

kenapa ?
pasal kes dolu-dolu . -_-

act,, kes ney dah closed dah..
aku dah maafkan dy setulus ikhlas jiwa dan raga gitu. eceeeewah ! :P
tapi tapi tapi .,,
dy tikam belakang aku diam-diam .
and aku langsung tak sedar ..
cisss cis ! bedebah kauu !
hmmmp !
#kembung pipi

ade kew patut dy print status aku and bagi kat HEM ??
nak tunjuk awak tak bersalah kew ?
tapi masalahnyee,,
sekali pun aku tak mention nama dy dalam uh..
dalam eti kata lain.,,
aku tak kutuk dy punn .
aku ngaku aku salah sebab kutuk orang ,,
tapi aku kutuk mamat yang serang kelas aku mase tu..
tu jew pown..
yang dy rajin nak mengabihkan dakwat kenapa..
dy terasa kah ?
errr... sejak bila dy tukar jantina ?
apakah ? -,-
#kerut dahi

disebabkan tindakan terlebih cerdik dy tu lahh..
dy kena aim ramai sekarang ney..
huhh.
aku tak kisah dy nak buruk-burukkan aku depan geng dy tapi sampai ke tangan HEM apekess ?
dah elok-elok aku layan dy baik-baik semula ..
dy buat camni kat aku ..
sampai hati~.. :'(

kayy lahh . bhaiii ..

Labels:



0 Comments:

Post a Comment