La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Sunday, 11 March 2012 | 00:14 | 0 sweethearts

haippp ya peeps !

 gumbiranya aku hari ni ..

wieee~..
#pusing-pusing sampai pening

nak tau kenapa ?
haaa..
sebab....aku dah beli novel hlovate yang baru ..alaa.. yang tajuknya contengan jalanan tu..
hmm hmmm. :)




dah lameeee aku carik menatang ni taw.
tapi tak jumpa-jumpa pun.
ohh sungguh keciwa.. T,T huhu

namun begitu,,,
(ahah ! ayat tak boleh bla.. cam nak buat karangan sehh..:P)
tadi aku teman mama aku pergi shopping..
and tetiba..
tetibaaa...
aaaa... (tidur.)
tetibaa..
aku ternampak inche buku ni kat satu kedai..
kedai apee ?
kedai ikan.
haha.
tak lahh. kedai buku lerr.. -..- hmm.

aku pun dengan sepantas The Flash nye merembat buku tu..
muahahaha xD
#gelak kuat-kuat
padan muke korang semue..
aku dah dapat..
jangan jeaaalous ! werkk !
haha. kayy itu over. ~,~

buku tu tinggal satu je..
sebab tu laa aku sambar cam tak cukup tangan..
heheww..
ye laa.. kalau tak kempunan lerr haku..
ye dak ??

kayy bubaiii guys !
Assalamualaikum..

Labels:



0 Comments:

Post a Comment