La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Tuesday, 21 February 2012 | 08:01 | 0 sweethearts


heyya mates !
ape kabar ?? sehat ? ngeee~~..

aku sibuk seyhh sekarang ney..
kerja rumah bertimbun ngalahkan gunung everest jew gayanye.
mana nak cover +math,, fizik, bio, chemist lagi...
aieeee ~~..
susah jadi budak sains ney..
sibuk manjang.. huh.. -,-

tapi camane pun,, aku tetap ada masa nak habiskan untuk buat entri baru..
ye laa.. at least boleh menambah entri dalam blog..
lagi pun,, bagus apee. at least aku tak de lahh sesepi orang lain.. hoho.
(alasan sebab malas nak siapkan hw)
xD buhahaha.

ermm ? yang salah tetap salah ??
meyhh.. aku nak story pasal kes gaduh kat kelas aku hari tu..

budak tu serang kawan aku bawak kayu,,
then dengan muka badak airnye dy maki2 kawan aku.. n bla-bla-bla..
seminggu berlalu dan akhirnya.. !
dy dikenakan tindakan..
ohhyeahh ! muahahaha ! serves you right !
#gelak jahat

kena gantung ..
eiyyp ! bukan gantung sampai mati tau ! :P
gantung sekolah jee..

tapi tapi tapi ..,
dy cuma kena gantung dua hari..
apeee ?? dua hari ??!
alohh ! kenapa tak dua minggu kew,, dua bulan kew.. 2 tahun..
err.. kena buang negeri kew ?? hehex. alabama tu bunyik macam jaoh jew kan ??

hermm..
btw,, amek sebagai pengajaran lahh.
lain kali,, jangan tetibe nak datang kelas orang, pastu main serang-serang..
kan dah kena blacklist..
sape yang malu sekarang..? aku kew ??
mereka dan keluarga mereka jugak..

kayy lahh.
bubai ! :]


Labels:



0 Comments:

Post a Comment