La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Monday, 6 February 2012 | 16:50 | 3 sweethearts
ASSALAMUALAIKUM..

hari ni aku join satu segmen ! tuan blognye sendiri yang ajak tau.. korang ade ?? -..- hnss hnss. 
#angkat hidung
 
segmen ni namanya., segmen dreams become true..
(cewwahh tajuk dia.... macam cerita fairytale pun ada. ;))

impian aku ??
:: impian saya ialah saya...mahu kawin dengan orang yang saya chentai... hikhik (suara kiut.xD)
takde lahh. aku tipu je.. bhahaha

impian aku ialah aku nak kumpul duit banyak2 bila kerja nanti and bawa parents aku tunai haji .. even diorang dah pergi haji tapi aku nak bawa juga..guna duit sendiri.. lagi pun aku memang teringin nak ke sana.. rumah Allah tuu.. hmm hmm. :) 
(terasa murni sgguh hati ini..semurni top ! phahaha.!)

impian kedua.. (geez.. ada ke mintak impian kedua ?? aci je lahh.. :P) aku nak melancong ke tempat-tempat yang best macam Pulau Nami,, Paris (Eiffel Tower)...and baaaanyak lagi ! tapi tu pun bila dah kerja nanti. sekarang tak boleh.. walaupun duit berjuta dalam bank sekalipun,, mummy aku dah pesan da awal-awal.."kakak,, belajar lebih penting..". 
hmmm. okayy mummy !.
lagipun parents aku sekarang sibuk sangat kerja.. meeting sana sini,. mana ada masa..:'(

lagi,, lagi,, lagi,,
impian ketiga..
ermmm... kawin ??? ngeee.. tak habis-habis dengan kawin aku tu.. muehehe :3
(kayy gatal. :])

yang lain banyak sebenarnya tapi takut che IQA kita muntah hijau pulak nak baca. hehee..
panjang sangat lahh katakan..;)

bubai sayang !

tag : Anis Sofia n Lynn




 

Labels:



3 Comments:

6 February 2012 at 18:49
Blogger Zaki Muhammad said...

untuk gadis sahaja ke?
hehe untuk pria tidak ada?

6 February 2012 at 21:24
Blogger jahajahatable said...

jejaka blogger xde ke

15 February 2012 at 16:45
Blogger 9n0L4 said...

dari blog iqa terus lepak sini. hee. semoga terrrcapai lah sume nye ye. ;)

farizafairuz.blogspot.com/2012/02/segmen-dreams-become-true.html

Post a Comment