La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Wednesday, 8 February 2012 | 07:47 | 3 sweethearts
ASSALAMUALAIKUM
hai semua !
selamat malam~.. xD

macam takde masa lain juga kan ?? time burung hantu tengah nyanyi lagu keroncong laa aku baru nak buat entri. tu pun seketul. entri pendek seciput pula tu.. huu..syahdu betul. =..=

petang tadi,, buat kali pertamanya dalam hidup aku.. aku turun padang untuk ikut pemilihan sofbol. hmm..
selama ni aku memang lahh sangat-sangat tak aktif sukan. (ngehh ! teruk betul. :P) 
betul. tak tipu.

tapi tibe-tibe TERada semangat nak ikut pemilihan pulak..
almaklumlah..,
tahun lepas, abang-abang dan kakak-kakak sofbol tu menang. 
dapat johan n naib johan. 
(yeahh ! sdm boleh ! buhahaha !) 
so,, aku pun termotivasi.. hmm hmm.

tapi yang kecutnya,, time kami bebudak baru belajar ni tengah berlatih.., 
tetibe cikgu pun turun padang sekali.
dengan mata tajamnyee.. 
fuhhh ! misteri betul ! >.<

aku ni dah la terkial-kial nak menangkap bola tu.. asyik keluar je..
sekali aku terpandang cikgu tuu..,, 
err.. seram laa. dy pandang kami macam kami ni kecik kuman je..
(aieee cikgu.. jangan pandang macam tu.. anak rimau pun boleh nangis tau !)
0.o
#muncung mulut

persoalannya,, boleh ke aku terpilih ??
aku teringin nak main benda alah tu tau.. nak wakil sekolah. jadi simpanan pun aci laa. asal ade sijil.. kan ? kan ? hmmm..

kayy la.
babai ! xD

kayy ngaku. entri bosan giler. takde mood laa malam-malam ni..

Labels:



3 Comments:

10 February 2012 at 13:27
Blogger Lily said...

Hee, good luck eh?

10 February 2012 at 16:44
Blogger Mohammad Abu Bakar Kamal said...

hahaha.. teringat zam sekolah dulu.. team aku dulu johan softball peringkat daerah.. bangga gila.. tp lepas tu tak tau ape citer.. itulah the 1st & the last aku joint softball..

13 February 2012 at 00:56
Blogger Zaki Muhammad said...

sampai bila pun kita tak tahu apa sebenarnya jika kita tak bongkarnya dari sekarang.

hehehhe

Post a Comment