La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Sunday, 5 February 2012 | 19:16 | 0 sweethearts
ASSALAMUALAIKUM semua !
heyya guyz !

lama betul aku tak buat entri baru kan ?
orang lain entri dah berkoyan-koyan dahh,, aku ?? baru secinonet.. apalah..! heheh..

hari ni aku nak story pasal BAHASA.
(topik cam boring kan ?? ngeee~.. kayy ngaku. memang boring.! phahaha)

aku pelik dengan bebudak zaman sekarang ni. diorang sukaaaa sangat mencarut ! hmmmp ! >.<
#ayat macam orang tua laa.. hewheww..

aku sebenarnya ada pengalaman pasal benda ni. kira macam aku terlibat secara langsung laa kiranya..
mmm.. okay tak paham. =..="

kayy dah ! berhenti merepek ! hihi..<3

hari tu kan.., ermm.. hari tu, aku pergi tandas. (kat sekolah). tak buat ape pun.. cuma betul-betul kan tudung yang dah menyakai je.. jangan pikir bukan-bukan ek .. :)

lepas tu.. aaaa.. ada dua ke tiga entah budak-budak masuk. tapi lebih daripada seorang lahh yang pastinya. gurlz tau.. bukan boys. nama pun tandas perempuan.. heh !

apa yang diorang buat ?? haaa.. paham-paham je lahh. kalau tak paham diam ! (tak pasal-pasal nak marah orang.. hehek. sorry..n_n)

yang aku hairannya,, mulut diorang..... perghhh ! macam M16 ! bertubi-tubi  keluar peluru. kalau dok cerita pasal gosip artis luar dan dalam negara tuh takpe la jugak. boleh laa aku tumpang sekaki tangan.. ye dak ? hermmm.. ni tak. diorang mencarut tak henti-henti..

yang si A tu cakap kat kawannya,, "kau ni tutt lahh ! aku cakap pun tak paham. tutt tuuut betul !". pastu kawannya B tu balas balik kat A "kau lahh yang toott ! tuutt tuut tuttt ! tuut tut macam tooott !". (see.! banyak betul words yang aku kena sensor. walaweyhh..). then dengan sesuka suki nye diorang gelak.

aku yang jadi penonton ni kaku kejung macam tugu negara tu haa.
hapekerelevanannye diorang cakap macam tu antara satu sama lain ?? siap gelak macam tak ada pape je yang berlaku.. huh ? aneh punya manusia !

tu la yang aku tak pahamnya. ada ke patut ?? tak patut..tak patut.. hmm hmm.
#kerut dahi.

actually,, aku bukan nak jaga tepi kain orang.. tak. takde maksud pun. tapi,, tak ke rasa macam tak sopan cenggitu.?
awak tuh dah laa perempuan.. jaga la adab sikit. ni tak..dok terjerit babi la, kucing la, anjing, katak, itik, ayam, kura-kura, labi-labi, ayam belanda,, lagi lagi,, burung merpati, iguana..haaa.. 1001 jenis haiwan lagi. ntahapehapenta.
nanti kan,, semua orang ngate "eiii.. tak senonohnya budak perempuan ni.. harap muka je lawa..". kan free je kena kutuk.. hmm hmmm.

anak-anak.. cikgu dah ajar dah kan ?? bahasa budaya bangsa..:D


gambar takde kaitan.. phaha ! XD
maka maka maka..,, kita kenalah berbudi bahasa.. guna bahasa yang sopan.. betul tak ? kalau kita cakap sopan-sopan..., orang lain pun akan bersopan dengan kita.. right guyz ?? :)

kayy. adios babe ! :3

Labels:



0 Comments:

Post a Comment