La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Thursday, 23 February 2012 | 22:14 | 0 sweethearts


hoi hoi semue ! 
haha. 
tetiba nak hoi hoi orang.. 
kayy ye lahh. 
haii peeps ! xD

semalam,, aku bukak KPM (kementerian pelajaran malaysia) punya portal.
keputusan semakan tawaran untuk second intake punya SBP dah keluar..

maka maka maka..
pepagi bute waktu ayam jiran sebelah tengah tidor nyenyak lagi,
aku dah bertapa depan lappy ni haa..
uuuhh..
tak sabonyerr~.. >.<

sekali... 
ngaaaaa !
ANDA TAK DITAWARKAN SEKOLAH BERASRAMA PENUH.
whattt ??! 
omaigod ! 
tak dapatttt ?? 
#nganga 
ugh ! kenapa tak dapat.. (nangis). 
why ? why ?
#jerit kuat-kuat 
kayy. macam orang gilosss kan ? bhaha. 

mummy aku pujuk. 
mummy kata : tape kakak.., maybe ade hikmahnya semua ney..
aku diam. 
ermm.. betul gak kan..
mana lahh tahu aku boleh pecah rekod straight A's lagi macam time pmr uh.. hmm hmm.
insya Allah..
#senyum sensorang :]

tapi tulus dari hati,, aku naaaak sesangat masuk boarding school.
bukan aku nak lupakan besties aku .
aku sayang diorang ..
tapi kekadang kita kena cari pengalaman kan ? -_-




kayy la.. bubai guyz !

Labels:



0 Comments:

Post a Comment