La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Saturday, 25 February 2012 | 21:15 | 0 sweethearts

 heyy heyy semua..

semalam kan,, ada latihan sofbol.
pastu kan .. pastu .. aaaaa..
#nganga.

pastu ada pemilihan..
aku pun buat betul-betul+dengan jayanya.
ececehhh ! ayat poyo macam taik. =..= haha.

and then cikgu umum kan siapa yang terpilih.
huhh.. memula tu aku dah siap pikir da.
gerenti aku tak dapat.
pukul bola cam tak cukup makan je.. aku dah pasrah dah..

sekaliii..
"kamu,, kamu,, kamu.. terpilih."
(cikgu tunjuk aku.)

huhhh ?
gapo dio ?
aku ???
erkkk . aku dapat lahh !
yipppeee ! uureayyy !
#lompat tinggi-tingi.

kayy tak sopan.
Alhamdulillah..
tak sia-sia aku kena hentam bola sampai nak tercabut kaki.. hoh.. 0.o
dapat jugak akhirnya.. hihi :)

pasney nak suruh mummy belikan kasut bola lahh. lalalala~. (happy)

bubai allz !

gambar cam nak bunuh orang.. takde kaitan punn. kbhaii ! :P






Labels:



0 Comments:

Post a Comment