La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Saturday, 14 January 2012 | 02:08 | 4 sweethearts
ASSALAMUALAIKUM
hai allz !!

setelah sekian lame tak buat entri baru..,, akhirnyaaa...  wiee~~ <3 (gumbira !)
lame tak dengar cite kan ? korang ape khabar ? sihat ?? mudah-mudahan sihat.. :)
sekarang ney,, aku sibuk giler.. tu yang tak sempat buat entri baru tuh ! sibuk mengalahkan PM rasenye.. rasenye laa.. eheh !

kayy dah ! stop meraban ! hehee.
hari ni.., di pagi yang indah nan sepi ney.., (ayat aku cam lawak la..) sekolah kesayangan aku (SDM lerr.) buat kejohanan merentas desa.. kali kew berape ? hmmm.. tak tau lahh pulak. haishh ,, tak kisah lahh ! yang penting pagi-pagi bute lagi aku dah rase semangat gitu.. haha. semangat nak makan COKLAT bebanyak. biar ade tenage. ney cikgu yang cakap laa.. (cikgu,, saya ikut cakap cikgu tau !). mule-mule tu ader la rase cam nak makan sampai sepuloh bungkus. tapi tak sampai satu bungkus aku makan.., aku dah rase semacam.. 
wekk na muntah ! 
muakkk nye lahh ! o.o siyez bende ney nak kuar dari tekak aku..
 camane laa nak kuat lari kalau takde tenage ?? hmmm.. :|

then sampai sekolah.. jumpe geng aku..,, bla bla bla.. (malas nak cerite. tak penting. huhu.)
 lepas tu kitorang gather.. dah nak mule acara. aku pown nyelit sane nyelit sini,, dapat tempat depan.. konon-konon nak jadi top 10 yang lari paling awal lahh.. bhahaha. semangat weyhh ! 
sekali PK HEM lepas tembakan,, bertebaran budak-budak lari. perghhh ! laju dowh ! aku yang awal-awal kat depan makin ke belakang dan belakang dan belakang... 
ohh,, apakan daye.., 
saye ney bukan atlet marathon sekolah pown.. kut saye ney atlet,, boleh lahh saye lari laju-laju.. 
betol tak ?? hihi :P 
#berangan !

aku follow jew kawan aku si fieqa uh.. dy kuat lari woo.. kejap jew dy hilang. dah macam biskut marie dah aku nengok. pastu kengkawan aku satu demi satu potong aku.. 
ciss !! tak boleh jadi ney !! 
aku pown potong diorang balek.. hehe. sorry babe ! gotta go ! 
penat dowh mase tuh ! aku rase main masak-masak takde lahh sepenat tu.. huh !!
(mesti korang terpikir kan,, amende zak merepek ney ?? masak-masak nan road run takde kaitan pownn ! hehe. memang lahh.. sesajew nak kait kan.. tak boleh kew ?? :D)
 tapi serious penattt.. muke aku dah macam nak termuntah hijau jew mase tu.. 
tapi kalau betul-betul muntah pown..,, aku nak muntah tenga-tenga jalan.. bia budak uma lain tak ley nak lari laju.. hoho.. busuk hati !

lari punya lari.. and... at last ! sampai jugak haku akhirnya... 
walaweyhh..,, dapat no 30 kategori form 4,5 & 6 uh.. bangge mak ! phahaha. xD  
Alhamdulillah..    
tak sie-sie aku lari cam orang giler. sampai rase nak pengsan ! 
kawan aku pown siap terkejut tengok aku.. dy cakap muke aku pucat sangat.., cam hantu !
hantu ??! erghhh,.. takut..
#tutup muke

takwababes yang kiut miut

muke sebelum lari~.. diorang tomey kan ?? yang kaler biru tu aku lerr.. :)
muke lepas lari..senyum tak ikhlas~. haha

'cheerleaders' yang terlebih semangat. phahaha ! xD




haha. pape pown,, hari ney memang best ! hmmm..

kayy lahh.,, adios ! x)

Labels:



4 Comments:

14 January 2012 at 19:47
Blogger FizsmA said...

booooo.....berlian kalaaahhh...booooo... muahahahaha

15 January 2012 at 01:33
Blogger Zaqya said...

eippp ! shadap lahh !! hmmmp ! delimepown klh gx.. wekkk..

15 January 2012 at 01:52
Blogger Zamani said...

BW here ('',)


jemput singgah ke blog Zam :)

16 January 2012 at 23:11
Blogger Zaqya said...

done sggah,, zam ! :) thanx bab sggah cney gx ehh..

Post a Comment