La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Thursday, 22 December 2011 | 08:08 | 8 sweethearts
assalamualaikum...
heyy guyz !! 
xD 



aku heppy sesangat hari ney..ase cam nak guling-guling..hehe. guess what .,,??
i got 9A's straight in PMR !!
wieee~~~..
Alhamdulillah...:D
rase bersyukur sangat-sangat...
ye lahh,, aku tak sangke pown bende ney..hehe

cerita dari awalnye,, pagi tu budak2 kelaz Takwa ( kelaz aku yang terchenta ) gather ramai-ramai depan dewan. nak dijadikan cerita,, mase tu, ade segerombolan inche-inche pengakap dalam dewan tu. ade program amende ntah.
pastu nan muka tak malu kitowang lalu depan tu.. dah la masing2 pakai shawl,, nan high heels nye.. keletak..keletuk.. kat situ..hehe

then kitorang lepak.. n tibe2 aku dapat mesej konon-kononnye result kuar pukul 2 petang..
cehh !! buat penat jew datang awal2.. 
dah la perut masing2 dah lapar.. aci aku cam dengar lagu Cintaku 100%- Mas Idayu tu jew taw tak..(ahaks !! retronye lahh.. haha)
so kitorang sebulat suare setuju nak pergi merayap keluar.. 
cari makan..

5 minit lepastu,, tibe2 class teacher aku call,. 
dye suruh kitorang pergi kat kantin.. mase tu gak !!
aeeiii...! kitorang dah la tengah melantak mase tu..
(buruknye lahh bahase..)
okayy2 tukar.. menjamu selera..hehe :P

ape lagi,, dengan lembutnye,, berlari berkejaran ler kitorang mase tu.. 
dah la high heelsnye nak dekat 3 inci.. naseb baek tak terjatuh tergolek.. kalau tak,, fuhhh !! memang patut kambus kepala dalam tanah la jawabnye.. malu mak oii..! tujuh keturunan tak habis..:D bhahaha

dekat jew kantin terus masing2 cover cun..
buat muke kiut. ;)
jalan macam gadis melayu terakhir woo.. dengan baju kurungnye lagi.. untung tak pakai kebaya pendek.
haru betul !! >_+ phuhuhu
sekali tengok2 jew semue orang pandang kitorang..
ah sudaaa...!! 
kitorang ade buat salah kew ??
ermmm.. rasenye macam takde..:P 
okay ade.. kitorang lambat ! 
dah tu,, siap ade cikgu2 amek gambar kitorang lagi..
macam kena busted jew dowh..
kew entah2 kitorang ney dilabel penjenayah yang paling dikehendaki ?
hooo !! 
#telan air liur

:D 
dengan muke sardin cap Marina nye,, kitorang jalan macam...tarapappa~.
muke slumberland jew memasing..
tapi hati ??
cuak meyhh.. macam kena banned jew rasenye..huhu

n tanpe disangke-sangkenye..
cikgu umumkan..
pelajar yang dapat straight A..
ialah...
(uwaaah !! suspennye lahh ! phahaha)
Zakiah Zaki !!

hahh ??
gapo dio ?!
jap-jap..., aku kew ???
#kelip-kelip bijik mate
biar benar ?
aiseymen cikgu oi... jangan lahh buat lawak.. 
 
tapi siyez bila semue cikgu n manusia-manusia yang ade kat situ pandang aku macam pandang alien tige kepale..,,
haaa..
sah le tu !

n the good news is,, taon ney memang ramai gile dapat result bagoz.!
terutamanye 3T. (kelaz aku lerr tu)
memang thumbs up lahh !
tak sangke eh..
kitorang ney banyak main jew..
buat kerja malas !
tak caye tanye ustazah liana..hehee..

ngeee~~. rase riak pulak..bhahaha..xD
takde lahh ! 
gurau2 jew..



n now,, aku memang tengah hepi sehappy-nye.
sape tak hepi,, straight A berabuk tu..
hehe.
lagipown,, aku tak sangke khb aku A.
memanglah aku kowtim nan cikgu khb tu tapi
aku bukannye suke subjek tu.. just masalahnye,, akaun perdagangan nan akaun penamat pown aku tak tau nak beza.. lagilah nak kena hapal 1001 akaun yang terkandung dalam buku teks tu..(aku budak Perdagangan).
eeeii~.. memang muntah hijau la aku.
mase paper pown aci tembak jew..
sekali ngaaa..!! 9A !
perghhh !!!
(ayat tak boleh bla)
haha.
#masuk almari tutup sendiri

p/s : aku nak ucapkan setinggi-tinggi penghargaan kepada ma ayah aku,, cikgu-cikgu yang sabar layan kerenah aku yang kadang-kadang malas,, suke main dalam kelas, suke tidor..hehe
 n juge kepadakawan2 baik aku yang sporting jew manjang... sudi dengar aku membebel,, selalu layan aku main,,. tak lupe juge pada cik Nur Isma selaku my best fwend foreva.. yang rajin ketawa same-same dengan aku,, buat lawak bodo tak kira mase n tempat,, kacau aku tiap kali aku nak jadi sleeping beauty dalam kelas..(ehermm.. ima,, aku ingat lagi tu ! :D) n most of all,, selalu ade kat sisi aku.

:: guyz,, u all come with me through high or heel water.. n i appreciate it very much!



terima kaseyhh banyak2 !!
luv u all <3 <3




Labels:



8 Comments:

22 December 2011 at 17:44
Blogger FizsmA said...

oi2...tu ko puji ke ko ktuk aq tu...byk lah ko pnye sleeping beauty.. haha

22 December 2011 at 18:30
Blogger Zaqya said...

haha..:P

22 December 2011 at 19:04
Blogger zatiey said...

wahh..teror nye dik..tahniah eh..nnti spm buat yg lgi gempak k..:)

22 December 2011 at 21:32
Blogger Zaqya said...

thanx akak..:) insyaallah..

22 December 2011 at 23:50
Blogger Balqis Azhar said...

tahniah ye !!

23 December 2011 at 00:04
Blogger Zaqya said...

thanx :)

26 December 2011 at 18:44
Blogger fiey zara malaiqa said...

tahniah adik :)

26 December 2011 at 20:15
Blogger Zaqya said...

thanx akak :)

Post a Comment