La Petite Princesse ♥



Diary About Link Love



Follow|Home
Friday, 30 December 2011 | 07:25 | 5 sweethearts
ASSALAMUALAIKUM
hai haii semue !!

 hehee.. tengah-tengah malam bute ney aku sempat lagi nak hai hai kowang kan ??
pape jew lahh !! :P
bosan tak??
bosan kan ?? bosan bosan bosan !!!
tahap macam nak termuntah hijau pown ade..
bosannyeeee...
(ahh,, dy dah mule dahh... hehe)
urmmm,, hari ney aku nak story pasal edit mengedit gambar..:) 
frankly speaking,, aku ney pown spesis yang suke mengedit gambar.. pantang bile rajin jew mule lah klik sane,, klik sini,, pastu ntahapehapenta yang jadi. hihi.
tapi masalahnye,, kekadang aku tengok owang len dok edit sane sini n hasilnye... OMG
bukan nak kutuk tapi bersawang tahap giler-giler dah hah..
muke dah elox2 cun,, cantex,, tertutup dengan tulisan kebende ntah,, siap dengan sticker-sticker lagi..
muke cantex boley jadi huduh..
( alamak kejam giler lahh ayat aku..:P jangan lahh mare~..aku tak maksudkan sape-sape,, kay! )

contohnye cam ney : 

haaa!! tu dia... ney lahh maksud aku tu.. edit sampai serabut merabut !! ney ape kes mulut tertutup tu ?? eeeii.. elox-elox ade mulut nak maen tutup-tutup pulak ! ade kew..,, ishh ishh ishh.. -..-'

 
ney lagi satu.. eeii !! mengarut ! edit sampai semak samun.. kalah hutan ! dah la tu,, boleh pulak ade simbol NO kat mate tu. gilo ko apo ??


aku bukannye ape.. tapi tak kew kowang rase melampau ? siap conteng sane sini. sikit sikit ye udahh..
bukan tambah cun,, tambah huduh ade la kot..

konon kreatif lahh cam tu ??
eeii !! yikess !! tak kreatif langsung,, kay ! kene kutuk ade la..
 lagi cantex kalau simple jew..
contoh macam ney :

see ?? takde lahh tertutup muke tu.. kan okayy..,, cun jew aku nengok.. betul tak ?? ahax !! puji diri sendiri.. haha #kembang hidung.
ney pown same.. simple jew.. tak payah nak serabut serabai kan gamba tu mengalahkan hutan hujan tropika nu ha.. cam ney jew dah oke dah.. :).

so,, conclusion nye,, nak edit tu boley,, tapi jangan lahh sampai melampau sangat..
agak lahh sikit..
ney sampai mate mulut hidung ditutup,, apekehalnye.. kreatif mende cam tu ?? rosakkan gamba ade lahh.
aku tak tuding jari kat sape-sape..,

juz nak cakap,,
tuhan dah kurnia kan kite muke cantex,, lawa,, hensem.. buat pe lahh nak di tutup-tutup..
cam tak bagi tengok jew gambar tu..
kalau tak bagi sangat,, baek tak yah letak. abis cerite.
lagi senang.
tak pown nanti laen kali amex gamba tak yah pandang kamera.
ye dakk ??
 #garu kepale tongkat dagu
:) entry ney untuk suke suki jew tau.. 
sape-sape yang terase tu,, don't take hearts.
aku tak cakap pasal kowang ye..
sajew nak merepek tetengah malam bute lagi sepi ney..hehe
..I SPEAK WHAT I THOUGHT..
 



Labels:



5 Comments:

30 December 2011 at 16:09
Blogger nur zarifah said...

hohoho.. jelas sekali sindiran itu..! XD

31 December 2011 at 23:48
Blogger ♥Lady Ainaa♥ said...

buatlah bende berfaedah ketika bosan...hehehehehe....

Anyway, happy new year to u... may Allah bless u syg...

1 January 2012 at 00:22
Blogger Razil Tahir said...

saya cukup malas nak edit2 gambar nie...
huhuhuhuhu
malas nak tipu semua orang yang saya nie hensem... tettt~ XD

3 January 2012 at 00:53
Blogger Zaqya said...

eeii.. alamax.., perasan jugak awak ney.. haha :D

3 January 2012 at 23:19
Blogger Zaqya said...

hehe. thanx kak ainaa.. may Allah bless u too. :) saaayunx akak !

Post a Comment